Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Alkohole i używki

Grupa Żywiec widzi potencjał i rozwija segment lagerów sesyjnych

Marka Żywiec wychodząc naprzeciw oczekiwaniom konsumentów, którzy coraz częściej poszukują lżejszych i mniej goryczkowych piw, wprowadziła właśnie na rynek sesyjnego lagera – Żywiec Jasne Lekkie 4,5%. Grupa Żywiec widzi potencjał dla lagerów sesyjnych w Polsce.

Grupa Żywiec widzi potencjał i rozwija segment lagerów sesyjnych
fot. materiały prasowe

Autor: portalspozywczy.pl/informacja prasowa
Data: 30-03-2021, 12:18

Segment piw premium w Polsce to kategoria, która rośnie w dwucyfrowym tempie. Marka Żywiec dostrzegła także ogromny potencjał w segmencie sesyjnych lagerów, którego dynamika sprzedaży w Europie Zachodniej wzrosła w ostatnich latach o ponad 10 proc. To dlatego, Żywiec, stawiając na innowacje, ale również chcąc rozwijać kategorię piwa i uatrakcyjniać ją dla nowych konsumentów, postawił na nowy segment sesyjnych lagerów. W rezultacie na rynku pojawił się właśnie nowy produkt – Żywiec Jasne Lekkie.

Żywiec od lat wprowadza na rynek innowacje zmieniające kształt polskiego rynku piwa. W 2014 odkrył przed konsumentami bogactwo piwnego świata, zapoznając ich z piwnymi stylami. Żywiec miał także ogromny udział w tworzeniu segmentu piw bezalkoholowych. Wprowadzenie do sprzedaży bezalkoholowego lagera przyczyniło się do zbudowania tej kategorii w Polsce, a portfolio bezalkoholowych piw marki Żywiec szybko poszerzyło się o nowe warianty – Żywiec Sesyjne IPA 0,0% oraz Żywiec Białe 0,0%.

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl

– Od lat obserwujemy coraz większe zainteresowanie konsumentów piwami o niższej goryczce i zawartości alkoholu. Wychodząc naprzeciw ich oczekiwaniom, stworzyliśmy sesyjnego lagera, czyli piwo o przyjemnym, delikatnym smaku, które może być ciekawą odmianą od bardziej goryczkowych piw. To gatunek piwa mało jeszcze popularny w Polsce, dlatego możemy śmiało stwierdzić, że rozpoczynamy budowę tej kategorii na szeroką skalę – mówi Katarzyna Malczewska-Błaszczuk, Dyrektor Marketingu w Grupie Żywiec.

Nowy Żywiec Jasne Lekkie to sesyjny, orzeźwiający lager o mniejszej goryczce i niższej zawartości alkoholu (4,5%). Swój złoty, słoneczny kolor oraz przyjemny charakter zawdzięcza specjalnie dobranej kompozycji łagodnych chmieli oraz filtrowaniu na zimno. Produkt sprzedawany jest w przezroczystej butelce, podkreślającej jego lekkość i orzeźwiające właściwości oraz puszce.

Piwo dostępne jest od 1 kwietnia br. w butelce 400 ml i puszce 500 ml.

Nowy Żywiec Jasne Lekkie otrzyma szeroko zakrojone wsparcie marketingowe. Za kreację oraz komunikację ATL odpowiada 2012 Agency, za działania digital i w mediach społecznościowych – agencja Feeders. Projekt opakowań został przygotowany przez agencję Global Shopper Marketing, odpowiadającą również za działania BTL marki. Kampanie dla Żywca planuje i kupuje dom mediowy Starcom. Działania PR prowadzi agencja HOPE.

Żywiec to największa marka w segmencie Premium w Polsce. Grupa Żywiec to jeden z czołowych producentów piwa w Polsce oraz lider w innowacyjnych segmentach piwa. Firma warzy piwo w Arcyksiążęcym Browarze w Żywcu, Browarze Warka, Browarze Leżajsk, Browarze Elbląg, Browarze Namysłów. Do najsilniejszych marek spółki obok Żywca należą Heineken, Desperados, Warka i Tatra. Ważną część oferty Grupy Żywiec stanowią piwa regionalne: Królewskie, Leżajsk, Specjal, Namysłów i Brackie. Grupa Żywiec jest także liderem rynkowym segmentu piw bezalkoholowych (Żywiec 0,0%, Heineken 0.0%, Warka Radler 0,0%). Firma powiązana jest z Grupą HEINEKEN. 

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

piwo RSS ALERT    /    browary RSS ALERT    /    branża piwna RSS ALERT    /    rynek piwa w Polsce RSS ALERT    /    lagery RSS ALERT    /    piwa lager RSS ALERT    /    piwa sesyjne RSS ALERT    /    Grupa Żywiec SA RSS ALERT    /    Katarzyna Malczewska-Błaszczuk RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.238.240.197
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!