Grupa Żywiec wierzy w rozwój segmentu piw bezalkoholowych i rozwija Strefę Zero
Grupa Żywiec wierzy w dalszy szybki rozwój segmentu bezalkolowego i ocenia, że w tym roku jeszcze więcej Polaków sięgnie po piwa i radlery bezalkoholowe. więc rozwija ofertę. Grupa Żywiec zaoferuje dorosłym konsumentom kolejne nowości. W Strefie Zero, która w ubiegłym roku szturmem zdobyła gusta Polaków, pojawią się Żywiec Białe 0.0%, oraz pierwszy w Polsce radler na ciemnym piwie czyli Warka Radler Ciemne Cytrynowe 0.0%. Firma zaoferuje także Heinekena 0.0.% w nowym, poręcznym opakowaniu.

Polacy nieustannie poszukują nowych smaków i produktów, które są dopasowane do bardziej aktywnego trybu życia. Jak wynika z badań zrealizowanych przez serwis Birofilia.org ponad 70% konsumentów piwa sięga także po piwa bez procentów, a już 12% deklaruje picie tylko piwa bezalkoholowego. Blisko 70% respondentów przyznało, że chcieliby mieć jeszcze większy wybór piw bezalkoholowych.
- Ambicją Grupy Żywiec jest rozwijanie najlepszej na rynku oferty napojów dla dorosłych konsumentów. W ostatnich latach skutecznie kształtowaliśmy trendy zachęcając Polaków do próbowania nowych smaków ze specjalnościami Żywca i piwami smakowymi, a w ubiegłym roku rozpoczęliśmy bezalkoholową piwną rewolucję. Dziś Grupa Żywiec jest absolutnym liderem rynku w obu segmentach. Łączymy zatem kompetencje w warzeniu piw gatunkowych i bezalkoholowych oferując zupełnie nowe bezalkoholowe specjalności jak Żywiec Białe 0.0% – mówi Małgorzata Lubelska, Dyrektor ds. Marketingu Grupy Żywiec.
Wybierając piwa bez alkoholu Polacy najczęściej sięgają po radlery, które stanowią obecnie ponad 60% sprzedaży w tym segmencie*[2]. Wprowadzając nowe smaki co roku Grupa Żywiec umacnia tu pozycję lidera. W tym roku firma przygotowała nowość, która zrewolucjonizuje ofertę. Warka Radler Ciemne Cytrynowe 0.0% to pierwszy w Polsce radler bez alkoholu warzony na ciemnym piwie. Dzięki połączeniu piwa warzonego z użyciem palonych słodów oraz cytrynowej lemoniady oferuje goryczkowe orzeźwienie.
- Warka Radler 0,0% Ciemne Cytrynowe powstaje na bazie ciemnego piwa warzonego z kompozycji słodów: jasnego, karmelowego jasnego, monachijskiego, palonego i karmelowego ciemnego, która nadaje nowej Warce Radler wyjątkowy ciemny kolor oraz goryczkowy piwny i orzeźwiający smak. To bardzo zaskakujące połączenie, które zachęci do spróbowania radlerów zupełnie nowych konsumentów, a także do sięgania po ten produkt poza typowym dla tego segmentu sezonem letnim – dodaje Ewelina Kawnik, Drink Different Brands and Innovation Manager
W Strefie Zero w tym roku pojawi się także Heineken 0.0% w puszce, wzbogacając ofertę tej marki o nowe opakowanie.
- Heineken 0.0% zdobył uznanie konsumentów i oceniany jest jako najlepszy lager bezalkoholowy w zielonej butelce[3]. Dlatego postanowiliśmy rozszerzyć jego dostępność o bardziej poręczne opakowanie, które idealnie wpisuje się w nowe okazje „on the go” po wysiłku sportowym – mówi Marcin Filipiak, Brand Manager Heinekena.

Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.