Partner portalu
partner portalu
Alkohole i używki

Grupa Żywiec wprowadza nowoczesne rozwiązania do zarządzania kadrami w nowonabytych browarach

Grupa Żywiec, jeden z największych i jedyny notowany na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie producent piwa w Polsce, w 2019 roku poszerzyła swoje portfolio o browary Namysłów i Braniewo. W ramach wdrożenia, przeprowadzonego przez Gavdi, polegającego na standaryzacji wewnętrznych procesów, pracownicy browaru w Namysłowie po przejściu do Grupy Żywiec oraz pracownicy browaru w Braniewie w ramach nowej spółki, dołączyli do elektronicznego systemu zarządzania kadrami i płacami Grupy Żywiec, który oparty jest na rozwiązaniu SAP HCM i autorskich produktach Gavdi.

Grupa Żywiec wprowadza nowoczesne rozwiązania do zarządzania kadrami w nowonabytych browarach
fot. materiały prasowe Gavdi

Celem projektu było ustandaryzowanie procesów wewnątrz browarów należących do Grupy Żywiec. Wcześniej browary opierały się na niezależnych od siebie systemach kadrowo-płacowych. Obecnie wszystkie browary pracują już na jednym systemie SAP HCM, który umożliwia scentralizowane zarządzanie kadrami i płacami, a także spójne raportowanie. W browarach Namysłów i Braniewo zaimplementowano także autorski produkt Gavdi PPK – tzn. prekonfigurowane, kompleksowe rozwiązanie do obsługi procesów PPK, kompatybilne z funkcjonalnościami opracowanymi i wspieranymi przez SAP Polska.

- Z Grupą Żywiec pracujemy od 2013 roku i wspólnie zrealizowaliśmy już wiele różnorodnych projektów. To wdrożenie miało na celu wprowadzenie ujednoliconej obsługi procesów administracji kadrami, zarządzania czasem pracy i rozliczania listy płac w nowych jednostkach. Uruchomiona została również samoobsługa pracownicza i menadżerska, która umożliwia między innymi łatwe zgłaszanie i akceptowanie wniosków urlopowych. Nowe usprawnienia objęły ponad 350 osób – mówi Marcin Bogacki, kierownik projektu z ramienia Gavdi.

W ostatnim czasie zakończono prace nad uruchomieniem pełnego rozliczania czasu pracy dla wszystkich pracowników wraz z samoobsługą pracowniczą m.in. w zakresie podróży służbowych, wniosków pracowniczych czy planowania harmonogramów pracy. Wdrożenie nowych funkcjonalności po raz pierwszy odbyło się całkowicie zdalnie, a od 1 czerwca br. osoby pracujące w browarach Namysłów oraz Braniewo mogą je samodzielnie obsługiwać.

Nowoczesne rozwiązanie znacznie usprawni codzienną pracę działu HR obu browarów, automatyzując dużą część zadań wykonywanych do tej pory manualnie. Narzędzie ułatwia wiele działań pracownikom i kadrze menadżerskiej – usprawnia planowanie harmonogramów pracy, daje pracownikom i menadżerom samodzielny dostęp do wybranych danych, a także do elektronicznych pasków płacowych.

- Standaryzacja procesów i wdrożenie innowacyjnego systemu we wszystkich spółkach należących do Grupy Żywiec znacznie zwiększa efektywność czynności kadrowo-płacowych wykonywanych przez nasze działy HR. Zautomatyzowanie dużej części działań i wprowadzenie samoobsługi pracowniczej zdecydowanie podniosły komfort i wydajność pracy naszych pracowników w browarach Namysłów i Braniewo. Cieszymy się, że wdrożenie systemów zajęło tak niewiele czasu – prace rozpoczęto w czerwcu 2019 roku, podczas gdy pierwsze rozliczenie i wypłata wynagrodzeń nastąpiła już w październiku. Dodatkowe funkcjonalności systemów zostały udostępnione naszym pracownikom od 1 czerwca br., a ich wdrożenie w całości przebiegało zdalnie, co było nie lada wyzwaniem – mówi Marcin Piątkowski, kierownik wdrożenia projektu z ramienia Grupy Żywiec.

więcej informacji:

piwo RSS ALERT    /    browary RSS ALERT    /    branża piwna RSS ALERT    /    Grupa Żywiec SA RSS ALERT    /    GAVDI Polska RSS ALERT    /    zarządzanie kadrami RSS ALERT    /    Marcin Piątkowski RSS ALERT    /    Marcin Bogacki RSS ALERT    /    Browar Namysłów RSS ALERT    /    Browar Braniewo RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.235.107.209
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!