Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu

Grupa Żywiec wspiera puby, restauracje i bary, które serwowały piwo

Pandemia koronawirusa SARS-CoV-2 postawiła puby, restauracje i bary w sytuacji, która nie miała miejsca nigdy wcześniej. W tym trudnym czasie Grupa Żywiec postanowiła pomóc lokalom, które na co dzień serwują piwo grupy i odebrać je od nich zwracając pieniądze.
  • Autor: portalspozywczy.pl/informacja prasowa
  • Data: 01-04-2020, 11:01
Grupa Żywiec wspiera puby, restauracje i bary, które serwowały piwo
Według szacunków Grupa Żywiec wspólnie z partnerami z dystrybucji odbierze łącznie nawet 25 tys. beczek piwa o łącznej wartości ponad 5 mln zł fot. materiały prasowe

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl

Aby pomóc właścicielom i pracownikom lokali przetrwać ten dramatyczny czas Grupa Żywiec we współpracy ze swoimi kluczowymi partnerami firma zaoferowała swoim klientom możliwość zwrotu nieotwartych kegów z piwami Grupy Żywiec i zwrot całości poniesionych przez nich kosztów.

- Mamy nadzieję, że pozwoli to barom i restauracjom ograniczyć straty, które w obecnej sytuacji są nieuniknione. W normalnych warunkach cały zespół sprzedaży robił wszystko, żeby barmani i kelnerzy mogli zaoferować jak najświeższe i najlepsze piwo swoim gościom. Dziś, kiedy nie mogą tego zrobić, chcemy stanąć po ich stronie i pozwolić im oddać piwo, którego nie będą mogli sprzedać z uwagi na krótki, zaledwie trzymiesięczny termin przydatności do spożycia – mówi Tadeusz Puchała, dyrektor ds. gastronomii w Grupie Żywiec.

Dalsza część artykułu jest dostępna dla subskrybentów Strefy Premium PortaluSpożywczego.pl lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
  • Karol 2020-04-01 13:56:28

    Super świetna akcja

    Odpowiedz
  • Michał 2020-04-01 14:09:55

    Najlepszy dowód na to, że prawdziwych przyjaciół/partnerów biznesowych poznaje się w biedzie/sytuacji kryzowej.

    Odpowiedz
  • Damian 2020-04-01 19:35:46

    Dobra robota !

    Odpowiedz
  • Gosc 2020-04-01 19:59:10

    A co zrobi Grupa Żywiec dla przewoźników którzy jeżdżą pod Grupa Żywiec odcinają stawki śmieszne to co robią w tył czasie co kierowca przewoźnik tylko narażają życie swoje to oni odcinają stawki

    Odpowiedz
    • Czytelnik 2020-04-01 20:53:13

      Nic nie zrozumiałem z Pana wpisu..

      Odpowiedz
  • Waldek 2020-04-10 15:13:11

    U nas zakupiliśmy już kasę online do naszego spożywczaka w FPC w Gdyni. Wydatek niecałe 2,5k a funkcjonalność taka jak w systemie gastro POS za trzy razy wyższą cenę. Dodatkowo Grupa Żywiec zwróciła nam dużą część kosztu zakupu kasy i teraz mamy w sklepie promocje jak w dyskontach typu trzy w cenie dwóch, czwarta sztuka gratis itp. Świetna pomoc dla rodzimych sklepów.

    Odpowiedz

Powiązane tematy:

Masz pytania? Napisz!
premium@portalspozywczy.pl
subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.
Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!