Grupa Żywiec wspiera puby, restauracje i bary, które serwowały piwo
- Autor: portalspozywczy.pl/informacja prasowa
- Data: 01-04-2020, 11:02

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl
Aby pomóc właścicielom i pracownikom lokali przetrwać ten dramatyczny czas Grupa Żywiec we współpracy ze swoimi kluczowymi partnerami firma zaoferowała swoim klientom możliwość zwrotu nieotwartych kegów z piwami Grupy Żywiec i zwrot całości poniesionych przez nich kosztów.
- Mamy nadzieję, że pozwoli to barom i restauracjom ograniczyć straty, które w obecnej sytuacji są nieuniknione. W normalnych warunkach cały zespół sprzedaży robił wszystko, żeby barmani i kelnerzy mogli zaoferować jak najświeższe i najlepsze piwo swoim gościom. Dziś, kiedy nie mogą tego zrobić, chcemy stanąć po ich stronie i pozwolić im oddać piwo, którego nie będą mogli sprzedać z uwagi na krótki, zaledwie trzymiesięczny termin przydatności do spożycia – mówi Tadeusz Puchała, dyrektor ds. gastronomii w Grupie Żywiec.
komentarze (6)
Super świetna akcja
OdpowiedzNajlepszy dowód na to, że prawdziwych przyjaciół/partnerów biznesowych poznaje się w biedzie/sytuacji kryzowej.
OdpowiedzDobra robota !
OdpowiedzA co zrobi Grupa Żywiec dla przewoźników którzy jeżdżą pod Grupa Żywiec odcinają stawki śmieszne to co robią w tył czasie co kierowca przewoźnik tylko narażają życie swoje to oni odcinają stawki
OdpowiedzNic nie zrozumiałem z Pana wpisu..
OdpowiedzU nas zakupiliśmy już kasę online do naszego spożywczaka w FPC w Gdyni. Wydatek niecałe 2,5k a funkcjonalność taka jak w systemie gastro POS za trzy razy wyższą cenę. Dodatkowo Grupa Żywiec zwróciła nam dużą część kosztu zakupu kasy i teraz mamy w sklepie promocje jak w dyskontach typu trzy w cenie dwóch, czwarta sztuka gratis itp. Świetna pomoc dla rodzimych sklepów.
Odpowiedz