Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Alkohole i używki

Grupa Żywiec wspiera puby, restauracje i bary, które serwowały piwo

Pandemia koronawirusa SARS-CoV-2 postawiła puby, restauracje i bary w sytuacji, która nie miała miejsca nigdy wcześniej. W tym trudnym czasie Grupa Żywiec postanowiła pomóc lokalom, które na co dzień serwują piwo grupy i odebrać je od nich zwracając pieniądze.

Grupa Żywiec wspiera puby, restauracje i bary, które serwowały piwo
Według szacunków Grupa Żywiec wspólnie z partnerami z dystrybucji odbierze łącznie nawet 25 tys. beczek piwa o łącznej wartości ponad 5 mln zł fot. materiały prasowe

Aby pomóc właścicielom i pracownikom lokali przetrwać ten dramatyczny czas Grupa Żywiec we współpracy ze swoimi kluczowymi partnerami firma zaoferowała swoim klientom możliwość zwrotu nieotwartych kegów z piwami Grupy Żywiec i zwrot całości poniesionych przez nich kosztów.

- Mamy nadzieję, że pozwoli to barom i restauracjom ograniczyć straty, które w obecnej sytuacji są nieuniknione. W normalnych warunkach cały zespół sprzedaży robił wszystko, żeby barmani i kelnerzy mogli zaoferować jak najświeższe i najlepsze piwo swoim gościom. Dziś, kiedy nie mogą tego zrobić, chcemy stanąć po ich stronie i pozwolić im oddać piwo, którego nie będą mogli sprzedać z uwagi na krótki, zaledwie trzymiesięczny termin przydatności do spożycia – mówi Tadeusz Puchała, dyrektor ds. gastronomii w Grupie Żywiec.

Od początku marca coraz mocniej ograniczony jest zakres i możliwości społecznych interakcji – początkowo zamknięte zostały szkoły i przedszkola, jednak szybko dołączyły do nich centra handlowe, urzędy, instytucje kultury, a w ostatnim tygodniu wprowadzony został niemal całkowity zakaz zgromadzeń. Jest to jeden z głównych sposobów przeciwdziałania przenoszeniu się wirusa i w ogromnym stopniu dotyka on obiektów gastronomicznych, pubów i barów, które zostały zamknięte z dnia na dzień.

Takie działanie znajduje także pozytywny odbiór wśród właścicieli barów i restauracji, którzy są dziś w najtrudniejszej sytuacji.

- Jesteśmy z Grupą Żywiec od wielu lat i cieszę się, że w trudnych czasach możemy liczyć na pomoc. To dowodzi o szczerości współpracy i mocnych fundamentach - mówi Paweł Kowalewski, prezes Mex Polska.

W ciągu zaledwie kilku dni zespół sprzedaży skontaktował się z ogromną większością obsługiwanych przez nas barów i restauracji i zaproponował pomoc. Według szacunków Grupy Żywiec wspólnie z partnerami z dystrybucji grupa odbierze łącznie nawet 25 tys. beczek piwa o łącznej wartości ponad 5 milionów złotych.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

piwo RSS ALERT    /    Grupa Żywiec SA RSS ALERT    /    branża piwna RSS ALERT    /    Puby RSS ALERT    /    lokale gastronomiczne RSS ALERT    /    HoReCa RSS ALERT    /    koronawirus RSS ALERT    /    koronawirus w Polsce RSS ALERT    /    rynek piwa RSS ALERT

KOMENTARZE (6)

  • Karol 2020-04-01 13:56:28
    Super świetna akcja
  • Michał 2020-04-01 14:09:55
    Najlepszy dowód na to, że prawdziwych przyjaciół/partnerów biznesowych poznaje się w biedzie/sytuacji kryzowej.
  • Damian 2020-04-01 19:35:46
    Dobra robota !
  • Gosc 2020-04-01 19:59:10
    A co zrobi Grupa Żywiec dla przewoźników którzy jeżdżą pod Grupa Żywiec odcinają stawki śmieszne to co robią w tył czasie co kierowca przewoźnik tylko narażają życie swoje to oni odcinają stawki
    • Czytelnik 2020-04-01 20:53:13
      Nic nie zrozumiałem z Pana wpisu..
  • Waldek 2020-04-10 15:13:11
    U nas zakupiliśmy już kasę online do naszego spożywczaka w FPC w Gdyni. Wydatek niecałe 2,5k a funkcjonalność taka jak w systemie gastro POS za trzy razy wyższą cenę. Dodatkowo Grupa Żywiec zwróciła nam dużą część kosztu zakupu kasy i teraz mamy w sklepie promocje jak w dyskontach typu trzy w cenie dwóch, czwarta sztuka gratis itp. Świetna pomoc dla rodzimych sklepów.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 18.207.254.88
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!