Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Alkohole i używki

Grupa Żywiec wzmacnia zasięg przekazu nt. odpowiedzialnej konsumpcji alkoholu

Grupa Żywiec chcąc wzmacniać modę na odpowiedzialną konsumpcję alkoholu wśród młodych dorosłych i dotrzeć do konsumentów w ramach kampanii Trzymaj Pion zaangażowała znanych z Internetu liderów opinii m.in. Wyrwane z Kontekstu, Nishkę czy Reżysera Życia. Dzięki ich publikacjom przekaz na temat odpowiedzialnej konsumpcji dotarł do ponad 3,5 miliona osób, a setki z nich wzięło udział w dyskusji dotyczącej właściwej postawy wobec alkoholu.

Grupa Żywiec wzmacnia zasięg przekazu nt. odpowiedzialnej konsumpcji alkoholu
fot. Shutterstock

Grupa Żywiec podkreśla, że przy okazji spotkań towarzyskich, koncertów, imprez często towarzyszy nam alkohol, a istotne jest to, żeby konsumenci potrafili go pić w sposób odpowiedzialny. Dlatego w ramach kampanii społecznej Trzymaj Pion Grupa Żywiec promuje modę na umiarkowaną konsumpcję alkoholu, jako część nowoczesnego i zrównoważonego stylu życia.

Millenialsi i ich zwyczaje

Aby lepiej dotrzeć do młodych dorosłych, kampania została oparta na wnioskach z badań przeprowadzonych w grupie Millenialsów, czyli osób w wieku 18-25.

Z badań przeprowadzonych na zlecenie Grupy Żywiec przez Dom Badawczy Maison wynika, że ta grupa konsumentów pije alkohol nieco rzadziej i w nieco mniejszej ilości niż nieco starsze od nich pokolenia, a jednak częściej niż innym zdarzają się im ryzykowne zachowania.

- Jak zatem komunikować się młodymi dorosłymi, by wzmacniać wśród nich modę na odpowiedzialną konsumpcję? Wspomniane badania pokazały, że piętnowanie negatywnych postaw czy moralizowanie jest zwyczajnie nieskuteczne. W związku z tym w kampanii Trzymaj Pion firma skupiła się na pozytywnym przekazie pokazując jak wiele można zyskać zachowując mądrą postawę wobec alkoholu – podaje Grupa Żywiec.

Siła internetowych liderów opinii

Wraz z nowym pokoleniem młodych dorosłych, nastąpiła wyraźna zmiana autorytetów. Obecnie duży wpływ na młodych ludzi mają influencerzy, czyli internetowi liderzy opinii, którzy wyznaczają współczesne trendy.

Z tego powodu Grupa Żywiec zaprosiła internetowych twórców, aby własnym językiem, jakim, na co dzień komunikują się ze swoją społecznością opowiedzieli, dlaczego warto mieć swoje zasady, jeśli chodzi o konsumpcję alkoholu.

Na początku kampanii Reżyser Życia we współpracy z Maciejem Dąbrowskim pokazali w interaktywnym filmie, że Ci, którzy potrafią oprzeć się namowom i przestrzegają swoich granic dostają więcej z każdej imprezy. Jelenie Jaja w filmie „Antykacmenka” przy pomocy superbohaterki obalili mit o tym, że alkohol zwiększa atrakcyjność w relacjach męsko-damskich. Volantification wskazał 10 powodów, dlaczego warto zachować umiar, a blogerka parentingowa Nishka przedstawiła, jaką postawę wobec alkoholu powinni przyjąć rodzice nastolatków. Bille Sparrow poruszyła natomiast temat sprawdzania dowodów w punktach sprzedaży. Każdy z autorskich filmów, wpisów na blogach czy artykułów stworzonych w duchu kampanii Trzymaj Pion wywołał liczne komentarze i dyskusje.

więcej informacji:

piwo RSS ALERT    /    konsumpcja alkoholu w Polsce RSS ALERT    /    konsumpcja piwa w Polsce RSS ALERT    /    branża piwna RSS ALERT    /    Grupa Żywiec SA RSS ALERT    /    Trzymaj Pion RSS ALERT    /    odpowiedzialna konsumpcja alkoholu RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 216.244.66.241
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!