Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Alkohole i używki

Gutt Vodka chce niedługo wejść na kilka rynków zagranicznych

Gutt Vodka, nowa marka premium na polskim rynku wódek, planuje wejść na kilka rynków europejskich i jeden bliskowschodni – wynika z wypowiedzi dla serwisu portalspozywczy.pl założyciela marki Gutt Vodka, Michała Gutt. Były też plany wejścia na rynek chiński.

Gutt Vodka chce niedługo wejść na kilka rynków zagranicznych
Michał Gutt, fot. spółka

Na jakie rynki zagraniczne planuje wejść Gutt Vodka i kiedy?

- Najbliższe finalizacji są plany wejścia na rynek francuski, brytyjski, szwedzki oraz izraelski. Trudno jednak wyznaczyć jakąś konkretną datę pojawienia się w tych krajach – mówi serwisowi portalspozywczy.pl Michał Gutt.

- Sprzedaż poza Polską traktujemy na razie marginalnie, nie opieramy na eksporcie naszej strategii pozyskiwania przychodów, nie mamy więc konkretnych założeń dotyczących poziomu sprzedaży – dodaje.

Gutt Vodka planowała też o wejść na rynek w Chinach.

- Mieliśmy bardzo konkretną i jednocześnie ciekawą ofertę z Chin. Oczywiście jest to kierunek bardzo kuszący ze względu na potencjał tego rynku, byliśmy jednak zmuszeni do odrzucenia propozycji - mówi również Michał Gutt.

- Chińczycy byli bowiem zainteresowani produkcją w Chinach jakiejś swojej wersji naszych wódek, ze zmienionymi recepturami, a na to nie mogliśmy się zgodzić - dodaje.

Michał Gutt mówi, że Gutt Vodka z promocją za granicą pośrednio powiązana jest obecność na lotniskach w sklepach wolnocłowych Baltony i w najbliższym czasie wódki Gutt będą na kilku lotniskach dostępne dla osób odwiedzających Polskę.

W lipcu tego roku Michał Gutt wprowadził na polski rynek trzy odmiany smakowe nowej wódki premium Gutt Vodka – Pepper, Herbal oraz Pure. 

Spółka informowała, że prowadzone są również negocjacje dotyczące eksportu tych wódek na kilka europejskich rynków.

Po kilku miesiącach od wejścia na rynek Gutt Vodka od połowy listopada jest dostępna w ogólnopolskiej sieci delikatesów Alma. Producent wódek Gutt prowadzi też rozmowy z innymi sieciami sklepów - zarówno ogólnopolskimi, jaki i regionalnymi. Wódki marki Gutt można też kupić w coraz większej liczbie placówek indywidualnych oraz restauracji.

Wcześniej Pieprzówka produkowana według rodzinnej receptury była już przez kilka lat obecna na polskim rynku. Pod nazwą „Pieprzówka Gutta” można ją było kupić w sklepach sieci „Nalewki i Inne”. Bardzo dobre wyniki sprzedaży sprawiły, że podjęto decyzję o produkcji wódki pod własną marką. Aby tak się stało, koniecznych było kilka lat spędzonych na doskonaleniu procesu produkcji, wyborze dostawców oraz przygotowaniu designerskich butelek i opakowań.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

wódka RSS ALERT    /    alkohole RSS ALERT    /    rynek wódki w Polsce RSS ALERT    /    branża spirytusowa RSS ALERT    /    alkohole premium RSS ALERT    /    Michał Gutt RSS ALERT    /    Gutt Vodka RSS ALERT

KOMENTARZE (1)

  • koperton 2016-01-25 12:25:05
    Jeśli na inne rynki puszczą produkt takiej samej jakości to dobrze na tym wyjdą. Zawsze raczej mocniejsze alkohole kosztowałem, nie chodziło o upicie się, bardziej o lepszy humor i smak. I o ile większość wódek mam wrażenie przestała iść w kierunku jakości, to tutaj jest faktycznie ok. Nie znam się na procesach, składach, ale przyznam, że od dawna nie piłem wódki, która smakowałaby tak czysto jak ich Pure Vodka. Smak... aksamitny? Trudno mi to określić, ale produkt jakby z innej półki...

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 34.232.51.240
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!