Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Alkohole i używki

Gutt Vodka chce utrzymać jakość poprzez produkcję rzemieślniczą

Gutt Vodka, nowa marka wódek premium na polskim rynku, nie jest zainteresowana dużą skalą produkcji i chce utrzymać jakość poprzez produkcję rzemieślniczą – mówi serwisowi portalspozywczy.pl Michał Gutt, założyciel marki Gutt Vodka.

Gutt Vodka chce utrzymać jakość poprzez produkcję rzemieślniczą
fot. guttvodka.pl

- Nasza produkcja jest niewielka - nie jesteśmy zainteresowani dużą skalą, zależy nam bowiem na utrzymaniu jakości poprzez produkcję raczej rzemieślniczą. Kolejne partie wódek będziemy produkować w reakcji na rynkowe zapotrzebowanie - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Michał Gutt.

- Musimy o tym myśleć z wyprzedzeniem, bo proces maceracji ziół używanych do produkcji Herbal i Pepper jest bardzo czasochłonny, nie możemy szybko wyprodukować kolejnych partii tych wódek - dodaje.

- Wódki produkowane są według naszej receptury w gorzelni Surwin, mieszczącej się w miejscowości Wohyń – mówi również Michał Gutt.

Wszystkie odmiany wódki marki Gutt Vodka wyprodukowane są tylko z polskiego żyta. Receptura Pepper Gutt Vodka oparta jest na sześciu gatunkach pieprzu, podczas gdy smak Herbal Gutt Vodka nadaje macerat z ponad 30 rodzajów ziół i korzeni. 

Zapowiada, że Gutt Vodka planuje wejść na kilka rynków zagranicznych, a najbliższe finalizacji są plany wejścia na rynek francuski, brytyjski, szwedzki oraz izraelski. Zaznacza jednocześnie, że sprzedaż poza Polską traktowana jest na razie marginalnie, a strategia pozyskiwania przychodów nie opiera się na eksporcie.

Z promocją za granicą pośrednio powiązana jest obecność Gutt Vodka na lotniskach w sklepach wolnocłowych Baltony i w najbliższym czasie wódki Gutt będą na kilku lotniskach dostępne dla osób odwiedzających Polskę.

W lipcu tego roku Michał Gutt wprowadził na polski rynek trzy odmiany smakowe nowej wódki premium Gutt Vodka – Pepper, Herbal oraz Pure. Wcześniej Pieprzówka produkowana według rodzinnej receptury była już przez kilka lat obecna na polskim rynku. Można było ją kupić pod nazwą „Pieprzówka Gutta”.

Bardzo dobre wyniki sprzedaży „Pieprzówki Gutta” sprawiły, że podjęto decyzję o produkcji wódki pod własną marką, ale potrzebnych było kilka lat spędzonych na doskonaleniu procesu produkcji, wyborze dostawców oraz przygotowaniu designerskich butelek i opakowań.

Po kilku miesiącach od wejścia na rynek Gutt Vodka od połowy listopada jest dostępna w ogólnopolskiej sieci delikatesów Alma. Producent wódek Gutt prowadzi też rozmowy z innymi sieciami sklepów - zarówno ogólnopolskimi, jaki i regionalnymi. Wódki marki Gutt można też kupić w coraz większej liczbie placówek indywidualnych oraz restauracji.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

alkohole RSS ALERT    /    wódka RSS ALERT    /    Michał Gutt RSS ALERT    /    Gutt Vodka RSS ALERT    /    branża spirytusowa RSS ALERT    /    rynek wódki w Polsce RSS ALERT    /    alkohole premium RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.230.1.126
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!