Portal Spożywczy - FMCG, handel, rynek spożywczy

Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
Alkohole i używki

Heineken startuje z nową kampanią muzyczną

  • Autor: portalspozywczy.pl/pr
  • Data: 17-05-2016, 15:46
Heineken przygotował wiele atrakcji na zbliżające się kolejne muzyczne lato. Właśnie wystartowała nowa kampania, w której marka zabiera swoich konsumentów w wyjątkową, muzyczną podróż.
Heineken startuje z nową kampanią muzyczną
fot. Grupa Żywiec

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl

Marka regularnie pojawia się na najlepszych imprezach muzycznych w Polsce, od wielu lat wspierając m.in. festiwal Open’er w Gdyni.

Kampanię Live Your Music wspiera spot reklamowy, który bezpośrednio odnosi się do legendarnej ballady rockowej – Bohemian Rhapsody zespołu Queen. W czterdziestą rocznicę wydania utworu Heineken pokazuje jak ważną i emocjonalną rolę może odgrywać muzyka w życiu każdego z nas. W spocie tym marka podkreśla siłę jaką niesie ze sobą przeżywanie muzyki. To właśnie dla takich chwil Heineken angażuje się w wydarzenia muzyczne, wspierając fanów i dając możliwość wspólnego przeżywania twórczości ulubionych artystów.

Dalsza część artykułu jest dostępna dla subskrybentów Strefy Premium PortaluSpożywczego.pl lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

komentarze (0)

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Powiązane tematy:

Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!