Heineken uczci zbliżające się UEFA EURO 2020 limitowaną wersją piw
Marka Heineken chcąc uczcić zbliżające się Mistrzostwa Europy w piłce nożnej UEFA EURO 2020™, wprowadza na rynek limitowaną edycję opakowań. 24 wzory przedstawiają flagi 24 państw uczestniczących w turnieju. Dzięki temu fani piłki nożnej będą mogli wspierać każdą drużynę – wystarczy zebrać całą kolekcję.

Powiązane tematy:
Marka Heineken jest oficjalnym partnerem Mistrzostw Europy w piłce nożnej UEFA EURO 2020™, które odbędą się między 11 czerwca a 11 lipca 2021 roku. Sponsoring będzie wspierany szeroką kampanią marketingową, której jednym z elementów są pojawiające się w rynku opakowania (butelki, puszki i wielopaki piw: Heineken Original i Heineken 0.0%) z flagami 24 państw uczestniczących w turnieju. Kolejne elementy kampanii będą prezentowane bliżej rozpoczęcia rozgrywek.
– Ostanie miesiące to dla nas wszystkich ciężka próba, dlatego w Heinekenie zachęcamy do naprawdę wspólnego kibicowania. Ważne są dobre emocje i radość ze wspólnie spędzonych chwil. Mamy nadzieję, że nasze nowe opakowania razem z piłkarzami dostarczą wielu piłkarskich emocji – mówi Marlena Krąpiec, Brand Manager Heinekena.
Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl
W ramach podpisanego w listopadzie 2019 roku kontraktu Heineken ma wyłączne prawa do obecności piwa na stadionach, w strefach kibiców i wioskach kibiców podczas turnieju, ekspozycji LED na boiskach, prezentacji piłkarza meczu (Man of the Match), organizacji pokazów meczów i wiele więcej. Partnerstwo z UEFA EURO 2020™ to nie jedyna forma zaangażowania marki w piłkę nożną. Od ponad 25 lat Heineken jest również partnerem najbardziej prestiżowych rozgrywek klubowych w Europie – UEFA Champions League.


Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.