Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Alkohole i używki

Henkell Freixenet Polska: wina bezalkoholowe są bardzo perspektywiczną kategorią, poszerzamy portfolio

Henkell Freixenet Polska ocenia, że wina bezalkoholowe są bardzo perspektywiczną kategorią w Polsce. Wszystkie kraje sąsiednie Niemcy, Czechy, Słowacja a nawet Rumunia, Węgry czy Francja mają już bardzo dojrzałe rynki dla win musujących bezalkoholowych. Zainteresowanie napojami bezalkoholowymi stale rośnie stąd decyzja Henkell Freixenet Polska o poszerzeniu portfolio win bezalkoholowych -  mówi w wywiadzie dla serwisu portalspozywczy.pl Joanna Semczuk, dyrektor ds. handlu i logistyki oraz członek zarządu Henkell Freixenet Polska.

Henkell Freixenet Polska: wina bezalkoholowe są bardzo perspektywiczną kategorią, poszerzamy portfolio
Joanna Semczuk, dyrektor ds. handlu i logistyki oraz członek zarządu Henkell Freixenet Polska fot. spółka

- Jesteśmy przekonani, że wina bezalkoholowe są bardzo perspektywiczną kategorią, dlatego jesteśmy w niej obecni już od kilku lat. Wszystkie kraje sąsiednie Niemcy, Czechy, Słowacja a nawet Rumunia, Węgry czy Francja mają już bardzo dojrzałe rynki dla win musujących bezalkoholowych. Polska rozpoczęła przygodę z tą kategoria znacznie później – mówi serwisowi portalspozywczy.pl Joanna Semczuk.

- Kiedy pierwszy raz prezentowaliśmy nasze musujące wino bezalkoholowe Henkell wielu dziwiło się czy taki produkt ma w ogóle racje bytu. Część naszych partnerów nie uwierzyła w powodzenie i sens jego wprowadzania do sprzedaży. Pierwsza kampanię promocyjną zrealizowaliśmy 2 lata temu – jej wyniki były zadowalające, a polski konsument już teraz zaczyna dojrzewać do tego aby być skłonnym wydać 20 zł na prawdziwe wino musujące bez alkoholu - dodaje.   

I podkreśla, że zainteresowanie napojami bezalkoholowymi stale rośnie stąd decyzja Henkell Freixenet Polska o poszerzeniu portfolio win bezalkoholowych.

- Nasi potencjalni konsumenci ceniący wolność, aktywni zawodowo, ciekawi świata i wysportowani, często korzystają  z okazji do kontaktów towarzyskich. Nie zawsze jednak sięgają po alkohol – symbolem wspólnego cieszenia się czasem wolnym stają się coraz częściej napoje bezalkoholowe. Warunkiem sukcesu jest to, aby produkt spełniał walory smakowe - mówi też Joanna Semczuk.

- Marka Henkell w wersji bezalkoholowej idealnie wpisuje się w tę tendencję rynkową. Orzeźwia smakiem prawdziwego wina, perfekcyjnie pasuje do różnych okazji i pór dnia, a przy tym – nie zawiera alkoholu. Aktywny styl życia inspiruje do spotkań i celebrowania ważnych wydarzeń z życia w pięknej oprawie, którą zapewnia Henkell Alkoholfrei - dodaje.

- W tym roku rozszerzamy nasze portfolio o druga markę z wieloletnią tradycją Freixenet 0,0%. Pod tą marka oferujemy nie tylko wino musujące, ale także spokojne. To nie tylko oferta pojemności 0,75, ale również małych buteleczek, idealnych na różne okazje – zdradza Joanna Semczuk.

więcej informacji:

wino RSS ALERT    /    wina RSS ALERT    /    branża winiarska RSS ALERT    /    rynek wina w Polsce RSS ALERT    /    wina musujące RSS ALERT    /    wina bezalkoholowe RSS ALERT    /    wina bezalkoholowe musujące RSS ALERT    /    Henkell Freixenet Polska RSS ALERT    /    Henkell Polska RSS ALERT    /    Joanna Semczuk RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.235.29.190
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!