Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu

Jantoń: inwestycje w produkcję i plany podwojenia sprzedaży w ciągu 5 lat

  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 13-02-2017, 14:24
Grupa Jantoń zakończyła rok 2016 finalizując przygotowanie strategicznego planu rozwoju spółki, zakładającego podwojenie sprzedaży w ciągu najbliższych 5 lat. W roku 2017 firma zamierza skoncentrować się na dalszych inwestycjach w produkcję, rozwoju swoich głównych brandów oraz poszerzaniu portfolio produktowego.
Jantoń: inwestycje w produkcję  i plany podwojenia sprzedaży w ciągu 5 lat
Jacek Jantoń, prezes Grupy Jantoń fot. Jantoń

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl

Rok 2016 zakończył się dla spółki bardzo dobrze do czego istotnie przyczynił się rozwój kategorii cydrów, w tym flagowego brandu spółki – Cydru Dobrońskiego, który w ubiegłym roku osiągnął 40 proc. wzrost sprzedaży, a także rozbudowa portfolio produktowego o nowe marki, jak: wódka Medoff oraz Cydr Jabłoński.

Ubiegły rok to również zakończenie transakcji sprzedaży Polskiej Dystrybucji Alkoholi, należącej m.in. do właścicieli firmy Jantoń S.A. Sp.K.

Dalsza część artykułu jest dostępna dla subskrybentów Strefy Premium PortaluSpożywczego.pl lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Powiązane tematy:

Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!