Jantoń: w tym roku będzie dużo się działo wokół naszych strategicznych marek
- Autor: BW, portalspozywczy.pl
- Data: 16-02-2017, 12:02

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl
Firma Jantoń, mimo niekorzystnego kursu euro, który znacząco wpłynął na koszty działalności ocenia rok 2016 jako bardzo dobry, do czego istotnie przyczynił się rozwój kategorii cydrów, w tym flagowego brandu spółki – Cydru Dobrońskiego, a także rozbudowa portfolio produktowego o nowe marki, jak: wódka Medoff oraz Cydr Jabłoński.
- Z naszej perspektywy był to bardzo dobry rok, zrealizowaliśmy cele strategiczne oraz przygotowaliśmy się do wdrożenia w życie planu rozwoju na lata 2017-2021. Jego celem jest podwojenie wartości sprzedaży w ciągu najbliższych 5 lat – mówi Jakub Nowak, wiceprezes Jantoń.
komentarze (1)
Jantoń zapraszamy do kanału hurtowego handlu e-commerce dla podmiotów gospodarczych
Odpowiedz