Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu

Jantoń: w tym roku będzie dużo się działo wokół naszych strategicznych marek

  • Autor: BW, portalspozywczy.pl
  • Data: 16-02-2017, 12:02
Polski konsument jest coraz bardziej wymagający i poszukuje nowości. Firmy, chcąc być konkurencyjnymi na rynku, muszą o tym pamiętać, dlatego w 2017 roku będzie się bardzo dużo działo wokół strategicznych marek firmy Jantoń: Zbójeckie Grzane, Kadarka Prestige, Monte Santi czy Dobroński Cydr – mówi Jakub Nowak, wiceprezes firmy Jantoń.
Jantoń: w tym roku będzie dużo się działo wokół naszych strategicznych marek
Jakub Nowak, wiceprezes firmy Jantoń fot. jantoń

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl

Firma Jantoń, mimo niekorzystnego kursu euro, który znacząco wpłynął na koszty działalności ocenia rok 2016 jako bardzo dobry, do czego istotnie przyczynił się rozwój kategorii cydrów, w tym flagowego brandu spółki – Cydru Dobrońskiego, a także rozbudowa portfolio produktowego o nowe marki, jak: wódka Medoff oraz Cydr Jabłoński.

- Z naszej perspektywy był to bardzo dobry rok, zrealizowaliśmy cele strategiczne oraz przygotowaliśmy się do wdrożenia w życie planu rozwoju na lata 2017-2021. Jego celem jest podwojenie wartości sprzedaży w ciągu najbliższych 5 lat – mówi Jakub Nowak, wiceprezes Jantoń.

Dalsza część artykułu jest dostępna dla subskrybentów Strefy Premium PortaluSpożywczego.pl lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
  • alicja.kubiak@hurtum.pl 2017-02-17 09:17:00

    Jantoń zapraszamy do kanału hurtowego handlu e-commerce dla podmiotów gospodarczych

    Odpowiedz

Powiązane tematy:

Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!