Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu

Jantoń zaoferuje nowe mocne alkohole w tym roku; wzmacnia główne marki

  • Autor: BW, portalspozywczy.pl
  • Data: 18-05-2016, 14:52
Grupa Jantoń wzmacnia swoje główne marki oraz rozbudowuje portfolio produktowe. W maju grupa zakończyła prace nad strategiami marketingowymi swoich głównych marek: Cydru Dobrońskiego, Monte Santi i Dobrońskiej. Jeszcze w tym roku chce wprowadzić na rynek nowe mocne alkohole.
Jantoń zaoferuje nowe mocne alkohole w tym roku; wzmacnia główne marki
W maju grupa zakończyła prace nad strategiami marketingowymi swoich głównych marek: Cydru Dobrońskiego, Monte Santi i Dobrońskiej fot. janton.pl

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl

- Bieżący rok jest strategicznym momentem dla firmy. Po wzmocnieniu sieci dystrybucji, rozpoczęliśmy intensywną rozbudowę portfolio produktowego w kierunku alkoholi wysokoprocentowych, a także przystąpiliśmy do dużego projektu marketingowego – mówi Jacek Jantoń, prezes grupy Jantoń.

– Koncentrujemy się na działaniach, które przełożą się na długofalowy wzrost dynamiki sprzedaży w kolejnych latach, a tym samym na zyski spółki - dodaje.

Dalsza część artykułu (80%) jest dostępna dla zarejestrowanych subskrybentów serwisu, którzy wykupili dostęp do usługi "Strefa premium". lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
  • Branżowiec 2016-05-30 15:44:15

    Ten Kubuś to powinien bajki pisać bo widać, że ma talent do ich opowiadania. Firma ledwo zipie a oni opowiadają o rozwoju. Wolne żarty.

    Odpowiedz

Powiązane tematy:

Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!