Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu

Jean-Noël Reynaud, prezes Marie Brizard Wine and Spirits - wywiad o inwestycji w Łańcucie i polskim rynku alkoholi

  • Autor: Jakub Szymanek / portalspozywczy.pl
  • Data: 25-04-2017, 15:47
Grupa Marie Brizard Wine and Spirits (MBWS) rozpoczęła budowę instalacji do destylacji alkoholu na terenie Fabryki Wódek Polmos Łańcut. Inwestycja była okazją do rozmowy z Jeanem-Noëlem Reynaudem, prezesem Marie Brizard Wine and Spirits – Projekt wynosi około 20 milionów euro. Dzięki inwestycji zamierzamy wygenerować wynik EBITDA rzędu 8 milionów euro rocznie – powiedział serwisowi portalspozywczy.pl Jean-Noël Reynaud.
Jean-Noël Reynaud, prezes Marie Brizard Wine and Spirits - wywiad o inwestycji w Łańcucie i polskim rynku alkoholi
Jean-Noël Reynaud, prezes Marie Brizard Wine and Spirits, fot. materiały prasowe

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl

Jak ocenia Pan rynek wódki w Polsce? Czy zdążył już ustabilizować się po zawirowaniach związanych z akcyzą. Jakie trendy są widoczne na rynku i jakie zauważa Pan przed nim perspektywy?

Rynek wódki w Polsce jest stabilny pod kątem wolumenu. Z kolei zmiany są zauważalne, jeśli chodzi o kategorie. Coraz popularniejsze wśród konsumentów stają się wódki smakowe. Ten trend jest najbardziej zauważalny zwłaszcza wśród młodszego pokolenia, które chętnie kupuje butelkę trunku, idąc na przyjęcie do znajomych. Patrząc na wyniki sprzedaże różnych smaków Krupnika, ten segment wydaje się być perspektywiczny.

Dalsza część artykułu (83%) jest dostępna dla zarejestrowanych subskrybentów serwisu, którzy wykupili dostęp do usługi "Strefa premium". lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
  • Whiskey 2017-04-25 16:57:44

    Kolejny raz marketingowy bełkot dla akcjonariuszy. Rynek najlepiej ocenia działania tej firmy. Notowania giełdowe przebijają w dół kolejne minima. Za chwilę pewnie nastąpi likwidacja kolejnego zakładu – po Kołaczkowie, Krakowie, Augustowie, Łańcucie, tym razem w Starogardzie. Firma ewidentnie się zapada, a konkurencja w tym czasie rośnie. Widać wielką nieudolność zarządzających (JR?)– psują wszystko co im wpadnie w ręce. Doprawdy żałosne.

    Odpowiedz
  • Whiskey 2017-04-25 17:03:58

    Kolejny raz marketingowy bełkot dla akcjonariuszy. Rynek najlepiej ocenia działania tej firmy. Notowania giełdowe przebijają w dół kolejne minima. Za chwilę pewnie nastąpi likwidacja kolejnego zakładu – po Kołaczkowie, Krakowie, Augustowie, Łańcucie, tym razem w Starogardzie. Firma ewidentnie się zapada, a konkurencja w tym czasie rośnie. Widać wielką nieudolność zarządzających (JNR ??!!)– psują wszystko co im wpadnie w ręce.

    Odpowiedz
  • Obiektywny Gość 2017-04-26 01:37:53

    Jean Reynaud-Noel potwierdza kolejny raz, że jest wizjonerem i świetnie zna każdy rynek alkoholi na świecie. Trzy lata temu przedstawił spójną, logiczną i zyskowną dla akcjonariuszy strategię rozwoju. Wódka Krupnik, którą wprowadził do sprzedaży systematycznie zwiększa udziały rynkowe na czwartym rynku alkoholowym na świecie. Wyniki finansowe z roku na rok są coraz lepsze, udziały rynkowe rosną. Pod rządami Jean Reynaud akcjonariusze zasypywani są pozytywnymi informacjami i bez obaw mogą oczekiwać tłustych dywidend. Atutem spółki jest wyjątkowo profesjonalna kadra zarządzająca w Polsce, która przekuwa śmiałe wizje Jeana w rzeczywistość. To co nurtuje każdego z nas, to pytanie czy zdążę obkupić się w akcje spółki przed odpałem jaki nastąpi po prezentacji wyników finansowych za rok 2016 ? Pierwszy kwartał 2017 również będzie doskonały. Harmonijna i zgodna współpraca z spółką Eurocash powinna zaowocować pokaźnym wzrostem sprzedaży. Konkurencja nie ma sensownej rynkowej odpowiedzi na działania spółki, która będzie miała swoją własną instalację destylacji alkoholi w Łańcucie. Back in Game to przeszłość, MBWS jest już w grze i celuje na pozycję lidera na rynku w Polsce.

    Odpowiedz
  • whis... 2017-04-26 06:18:07

    Wypowiedz Obiektywny Gosc..... pod publike zarzadu MBWS Sprawdz ostatnie wyniki Nielsena ....... Sprawdz jak wyglada wspolpraca pomiedzy MBWS a hurtowniami poza EC....... Pozdrawiam

    Odpowiedz
  • Darek Jemioła vel Matoła 2017-04-26 08:30:27

    Pojawiają się pogłoski, że JNR nie tylko wymyślił Krupnik, ale i wódkę w ogóle! Poza tym jeżeli powiedział, ze William Peel będzie miał 10% rynku, to będzie tyle miał! Tak jak powiedział też 3 lata temu i od tego czasu widac notoryczny wzrost Peela na polskim rynku. No i ta kadra dobrana przez JNR! Doprowadzą firmę tam, gdzie zadna inna firma alkoholowa nie dojdzie! To fakt. Pytanie, kto później przejmie te marki.

    Odpowiedz

Powiązane tematy:

Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!