Jean-Noël Reynaud, prezes Marie Brizard Wine and Spirits - wywiad o inwestycji w Łańcucie i polskim rynku alkoholi
- Autor: Jakub Szymanek / portalspozywczy.pl
- Data: 25-04-2017, 15:47

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl
Jak ocenia Pan rynek wódki w Polsce? Czy zdążył już ustabilizować się po zawirowaniach związanych z akcyzą. Jakie trendy są widoczne na rynku i jakie zauważa Pan przed nim perspektywy?
Rynek wódki w Polsce jest stabilny pod kątem wolumenu. Z kolei zmiany są zauważalne, jeśli chodzi o kategorie. Coraz popularniejsze wśród konsumentów stają się wódki smakowe. Ten trend jest najbardziej zauważalny zwłaszcza wśród młodszego pokolenia, które chętnie kupuje butelkę trunku, idąc na przyjęcie do znajomych. Patrząc na wyniki sprzedaże różnych smaków Krupnika, ten segment wydaje się być perspektywiczny.
komentarze (12)
Kolejny raz marketingowy bełkot dla akcjonariuszy. Rynek najlepiej ocenia działania tej firmy. Notowania giełdowe przebijają w dół kolejne minima. Za chwilę pewnie nastąpi likwidacja kolejnego zakładu – po Kołaczkowie, Krakowie, Augustowie, Łańcucie, tym razem w Starogardzie. Firma ewidentnie się zapada, a konkurencja w tym czasie rośnie. Widać wielką nieudolność zarządzających (JR?)– psują wszystko co im wpadnie w ręce. Doprawdy żałosne.
OdpowiedzKolejny raz marketingowy bełkot dla akcjonariuszy. Rynek najlepiej ocenia działania tej firmy. Notowania giełdowe przebijają w dół kolejne minima. Za chwilę pewnie nastąpi likwidacja kolejnego zakładu – po Kołaczkowie, Krakowie, Augustowie, Łańcucie, tym razem w Starogardzie. Firma ewidentnie się zapada, a konkurencja w tym czasie rośnie. Widać wielką nieudolność zarządzających (JNR ??!!)– psują wszystko co im wpadnie w ręce.
OdpowiedzJean Reynaud-Noel potwierdza kolejny raz, że jest wizjonerem i świetnie zna każdy rynek alkoholi na świecie. Trzy lata temu przedstawił spójną, logiczną i zyskowną dla akcjonariuszy strategię rozwoju. Wódka Krupnik, którą wprowadził do sprzedaży systematycznie zwiększa udziały rynkowe na czwartym rynku alkoholowym na świecie. Wyniki finansowe z roku na rok są coraz lepsze, udziały rynkowe rosną. Pod rządami Jean Reynaud akcjonariusze zasypywani są pozytywnymi informacjami i bez obaw mogą oczekiwać tłustych dywidend. Atutem spółki jest wyjątkowo profesjonalna kadra zarządzająca w Polsce, która przekuwa śmiałe wizje Jeana w rzeczywistość. To co nurtuje każdego z nas, to pytanie czy zdążę obkupić się w akcje spółki przed odpałem jaki nastąpi po prezentacji wyników finansowych za rok 2016 ? Pierwszy kwartał 2017 również będzie doskonały. Harmonijna i zgodna współpraca z spółką Eurocash powinna zaowocować pokaźnym wzrostem sprzedaży. Konkurencja nie ma sensownej rynkowej odpowiedzi na działania spółki, która będzie miała swoją własną instalację destylacji alkoholi w Łańcucie. Back in Game to przeszłość, MBWS jest już w grze i celuje na pozycję lidera na rynku w Polsce.
OdpowiedzWypowiedz Obiektywny Gosc..... pod publike zarzadu MBWS Sprawdz ostatnie wyniki Nielsena ....... Sprawdz jak wyglada wspolpraca pomiedzy MBWS a hurtowniami poza EC....... Pozdrawiam
OdpowiedzPojawiają się pogłoski, że JNR nie tylko wymyślił Krupnik, ale i wódkę w ogóle! Poza tym jeżeli powiedział, ze William Peel będzie miał 10% rynku, to będzie tyle miał! Tak jak powiedział też 3 lata temu i od tego czasu widac notoryczny wzrost Peela na polskim rynku. No i ta kadra dobrana przez JNR! Doprowadzą firmę tam, gdzie zadna inna firma alkoholowa nie dojdzie! To fakt. Pytanie, kto później przejmie te marki.
Odpowiedz