Jesienna odsłona i nowa kampania marki piwa Żubr
Marka piwa Żubr rozpoczęła 19 września nową kampanię. Po intensywnym, udanym sezonie letnim i wielu wyskokach na Żubra przenosimy się w kolejną porę roku. Żubr rozpoczął właśnie aktywację jesienną.

- Koniec lata i początek jesieni to czas powrotu do domów z letnich wojaży, spotkań z przyjaciółmi przy piwie, opowieści o wakacjach i stopniowego przyzwyczajania się do codziennego rytmu. W jesiennej odsłonie chcemy więc dostarczyć fanom trochę rozrywki, która wpisze się ten cykl i uatrakcyjni jesienne wieczory - mówi Łukasz Kling, Junior Brand Manager marki Żubr.
Nowa reklama i spot „Wznoszenie Żubra owocuje” pojawi się w wersji 30- i 15-sekundowej w telewizji i w mediach społecznościowych.
W ramach najnowszej kampanii zaplanowano też ogólnopolskie aktywacje, które nawiązują do hasła przewodniego spotu i zachęcają konsumentów do działania, w wolne popołudnia i wieczory. Jedną z nich jest żubrowa krzyżówka, która pojawi się zarówno w prasie, jak i on-line. Akcja rozpocznie się w październiku, a szczegóły można śledzić na profilu marki na Facebooku.


Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.