Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu
Alkohole i używki

JNT Group konsoliduje rynek wina, rozwija ofertę i liczy na skokowe wzrosty sprzedaży

JNT Group ma za sobą kilka przejęć i planuje już kolejne. Równolegle konsoliduje rynek win gronowych, koncentruje się na rozwoju swoich marek i kolejnych nowościach. Pomimo ciężkiej sytuacji rynkowej, grupa może przez najbliższe lata realizować skokowe wzrosty sprzedaży – mówi w wywiadzie dla serwisu portalspozywczy.pl Jakub Nowak, prezes JNT Group.

JNT Group konsoliduje rynek wina, rozwija ofertę i liczy na skokowe wzrosty sprzedaży
Jakub Nowak, Prezes JNT Group fot. JNT Group

Autor: Barbara Woźniak, portalspozywczy.pl
Data: 20-04-2020, 10:36

- Realizowane przez JNT Group akwizycje mają na celu uzupełnienie portfela asortymentowego, szczególnie w segmencie win gronowych. Przejęcie Platinum Wines, importera win z całego świata oraz wdrożenie naszego marketingowego know-how już przynosi efekty i spółka ta bardzo szybko się rozwija. Współpraca biznesowa z panem Robertem Makłowiczem również nabrała odpowiedniej skali – mówi serwisowi portalspozywczy.pl Jakub  Nowak.

- Z sukcesem realizujemy wspólny z siecią Biedronka projekt Makłowicz Poleca, pierwszy na tak dużą skalę, dzięki któremu przełamaliśmy barierę wynikającą z obawy konsumenta przed sięgnięciem po wino. Efekt ten osiągnęliśmy, ponieważ w kolekcji Makłowicz Poleca prezentujemy bardzo atrakcyjną ofertę, a także w przyjazny sposób prowadzimy komunikację i opowiadamy o winach - dodaje.

- Chciałbym zwrócić również uwagę na nasze pierwsze przejęcie – zakup marki Grzaniec Galicyjski, której wartość sprzedaży, po wdrożeniu odpowiedniej komunikacji marketingowej, udało nam się w ciągu roku podwoić. Tajemnicę sukcesu tego wyjątkowego, świętującego w ubiegłym roku 25-lecie wina grzanego stanowi receptura. Cieszy się ono ogromnym zaufaniem konsumentów, gdyż jest skomponowane ze specjalnie dobranych naturalnych przypraw korzennych oraz wyselekcjonowanego wina – podkreśla też prezes JNT Group.

Rozwój oferty i nowych marek 

Jakub Nowak zaznacza też, że firma aktywnie tworzy i rozwija nowe marki, co stanowi znaczącą część jej biznesu.

- Marka Monte Santi, która powstała w 2015 roku, jest obecnie bardzo dużym i najszybciej rosnącym brandem na rynku ( w poprzednim roku, mimo dużej skali, marka zanotowała wzrost sprzedaży o 46%).  Możemy śmiało stwierdzić, że Monte Santi, w którym stale wdrażamy nowe linie produktów,  kreuje wiele nowych trendów na rynku – mówi Jakub Nowak.

- W 2020 roku marka wprowadza nowe warianty, takie jak Mont Santi Ice – produkt łączący wysokiej jakości wino z bardzo nowoczesnym opakowaniem, którego sprzedaż wesprze kampania marketingowa ze znaną polską aktorką. Premierę zaplanowaliśmy na drugą połowę kwietnia - dodaje.

więcej informacji:

wino RSS ALERT    /    branża winiarska RSS ALERT    /    rynek wina RSS ALERT    /    rynek wina w Polsce RSS ALERT    /    JNT Group RSS ALERT    /    Jantoń RSS ALERT    /    Jakub Nowak RSS ALERT    /    plany Jantoń RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 18.208.132.33
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!