Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Alkohole i używki

JNT Group: Kreujemy kategorię win grzanych

– JNT Group posiada 80% rynku win grzanych w Polsce. Jak na lidera rynku przystało, wytyczamy trendy, wprowadzamy na rynek nowe smaki. Inwestujemy również w rozwój infrastruktury do sprzedaży win grzanych – mówi serwisowi portalspozywczy.pl Jakub Nowak, prezes zarządu JNT Group.

JNT Group: Kreujemy kategorię win grzanych
Jakub Nowak, Prezes JNT Group fot. materiały prasowe

Autor: Jakub Szymanek/portalspozywczy.pl
Data: 28-10-2020, 10:16

Jesienna słota i chłodne wieczory zdecydowanie sprzyjają konsumpcji grzańców. Wyraźny wzrost zainteresowania zakupem win grzanych jest zauważalny wraz z nadejściem chłodniejszej jesiennej aury. Potwierdzają to m.in wyniki sprzedaży m.in. Grzańca Galicyjskiego z poprzednich lat.

– Jesteśmy zadowoleni z ubiegłorocznego sezonu. Osiągnęliśmy zakładane cele sprzedażowe. Cieszy nas rosnące zainteresowanie nowymi wariantami naszych win grzanych: wersją bezalkoholową Grzańca Galicyjskiego oraz wersją VIP na bazie białego wina. Wpływają one również na wzrosty sprzedażowe i potwierdzają, że konsumenci są otwarci na nowości w tej kategorii – ocenia Jakub Nowak, prezes zarządu JNT Group, które w swoim portfolio posiada markę Grzaniec Galicyjski. 

Mimo pandemii koronawirusa prognozy odnośnie spożycia win grzanych w tym sezonie są optymistyczne. 

– Spodziewamy się, że – tak jak w okresie wakacyjnym – pandemia wpłynie na zachowania konsumentów. Zamiast wyjeżdżać na narty do Włoch czy do Austrii, Polacy spędzą święta i urlopy zimowe w domu lub w krajowych kurortach turystycznych. A ta sytuacja przełoży się oczywiście na sprzedaż win grzanych – tłumaczy Jakub Nowak.

– Bardzo intensywnie przygotowujemy się do nadchodzącego sezonu. W tym roku wprowadzamy na rynek nowość – wino grzane w wariancie pikantnym, czyli Grzaniec Galicyjski Red Hot Chilli. Planujemy również aktywnie wspierać markę Zbójeckie Grzane. Do współpracy w jej promocji zaprosiliśmy Pana Michała Wójcika, jednego z najbardziej znanych i lubianych artystów kabaretowych w Polsce. Okraszona dużą dawką humoru kampania z udziałem nowego Ambasadora marki prowadzona będzie pod hasłem „Pokochaj gorąco Zbója” – dodaje.

JNT Group przejmując markę Grzaniec Galicyjski stało się liderem w tym segmencie win grzanych. Czy ta pozycja jest zagrożona ze strony konkurencji?

– JNT Group posiada 80% rynku win grzanych w Polsce. Jak na lidera rynku przystało, wytyczamy trendy, wprowadzamy na rynek nowe smaki. Inwestujemy również w rozwój infrastruktury do sprzedaży win grzanych. Kreujemy tę kategorię, więc nie czujemy się zagrożeni na pozycji lidera – stwierdza Jakub Nowak.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Jakub Nowak RSS ALERT    /    JNT Group RSS ALERT    /    Grzaniec Galicyjski RSS ALERT    /    wina grzane RSS ALERT    /    wino grzane RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.216.79.60
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!