• partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
Partnerzy portalu

JNT Group skokowo umacnia się na rynku. Wychodzi za granicę

JNT Group skokowo umocniła pozycję na rynku, a rok 2021 znów będzie rekordowy. Grupa kontynuuje rozbudowę oferty win gronowych, a wszystkie działania powodują, że rozwija się dużo szybciej niż konkurencja, zmierzając do realizacji celu – zdobycia pozycji lidera rynku. Grupa rozpoczęła też ekspansję międzynarodową - mówi w wywiadzie dla serwisu portalspozywczy.pl Jakub Nowak, prezes zarządu JNT Group.
  • Autor: Barbara Woźniak
  • Data: 02-06-2021, 14:51
JNT Group skokowo umacnia się na rynku. Wychodzi za granicę
Jakub Nowak: JNT Group zanotowała 40 proc. wzrost w kategorii win spokojnych i skokowo wzmocniła pozycję na rynku fot. JNT Group
  • JNT Group ocenia, że przyjęta wcześniej strategia dynamicznego rozwoju była słuszna. Dwa lata temu grupa zainwestowała w nowoczesną infrastrukturę do rozlewu i butelkowania win gronowych. Czas pandemii pokazał, że to właściwy wybór.
  • JNT Group rozpoczęła ekspansję międzynarodową - zatrudniła managerów odpowiedzialnych za poszczególne rynki i zaczyna na nich wdrażać model sprawdzony na rynku polskim.
  • Grupa JNT zanotowała 40 proc. wzrost w kategorii win spokojnych i skokowo wzmocniła pozycję na rynku. W tym roku kontynuuje rozbudowę oferty win gronowych. Wszystkie te działania powodują, że grupa rozwija się dużo szybciej niż konkurencja, zmierzając do realizacji celu, czyli zdobycia pozycji lidera rynku.

 

- Pandemia utwierdziła nas w przekonaniu, że przyjęta przez nas wcześniej strategia dynamicznego rozwoju była słuszna. Dwa lata temu zainwestowaliśmy w nowoczesną infrastrukturę do rozlewu i butelkowania win gronowych. Ten czas pokazał, że był to właściwy wybór - mówi w wywiadzie dla serwisu portalspozywczy.pl Jakub Nowak.

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl

- W ubiegłym roku przeprowadziliśmy duże kampanie marketingowe takich projektów jak Wino Chefa z Michelem Moranem, marek Wild Wine, The New Land z Nowej Zelandii, czy bardzo popularnego Angelo Primitivo. Działania te pozwoliły nam zanotować 40 proc. wzrost w kategorii win spokojnych i skokowo wzmocnić naszą pozycję na rynku - dodaje.

JNT Group rozwija ofertę win gronowych

- W tym roku kontynuujemy rozbudowę oferty win gronowych, wprowadzając kalifornijską markę Free Way oraz Moonlight Lake z Australii. Dynamicznie rozwijamy też markę Monte Santi, rozbudowując Monte Santi ICE o nowe warianty i intensyfikując kampanię z Weroniką Książkiewicz. Nasza spółka Platinum Wines przejęła dystrybucję największej francuskiej marki na świecie J.P. Chenet, a także rozbudowała asortyment w zakresie win gruzińskich, portugalskich, hiszpańskich czy włoskich, co zwiększa sprzedaż – mówi też Jakub Nowak.

I podkreśla, że wszystkie te działania powodują, że grupa rozwija się dużo szybciej niż konkurencja, zmierzając do realizacji celu.

Jakub Nowak ocenia też, że mimo częściowych ograniczeń głównie w branży HoReCa, sprzedażowo będzie to kolejny rekordowy rok dla grupy, zwłaszcza, że otwiera się gastronomia, czyli kolejny kanał, w którym JNT Group szybko się rozwija.

- Rozpoczęliśmy również ekspansję międzynarodową - zatrudniliśmy managerów odpowiedzialnych za poszczególne rynki i zaczynamy na nich wdrażać model sprawdzony na rynku polskim. Oczywiście, jak każdy, my również musimy mierzyć się ze skokowo wzrastającymi kosztami surowców i materiałów, czy wzrostem kursu Euro. Ale dzięki ogromniej pracy, jaką wykonujemy od ponad półtora roku, bardzo optymistycznie patrzymy w przyszłość – mówi Jakub Nowak.

Powiązane tematy:

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

NEWSLETTER

Bądź na bieżąco!

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!