Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu

Kanał Sportowy wycofuje szklanki z Biedronki. Krzysztof Stanowski przeprasza

Kanał Sportowy 25 kwietnia wprowadził do sprzedaży w Biedronce zestawy szklanek dla fanów. Szkło szybko zniknęło ze sklepów, a wielu fanów poczuło się oszukanych. Jak sprawę tłumaczy Krzysztof Stanowski?
  • Autor: AK
  • Data: 17-05-2022, 10:19
Kanał Sportowy wycofuje szklanki z Biedronki. Krzysztof Stanowski przeprasza
Kanał Sportowy szybko wycofał szklanki z Biedronki. Jak sprawę tłumaczy Krzysztof Stanowski? fot. za YouTube

Kanał Sportowy i szklanki z Biedronki

Jak pisaliśmy 25 kwietnia w sklepach sieci Biedronka pojawiły się szklanki do piwa „sygnowane” logo „Kanału Sportowego”. Na opakowaniu widoczne było logo kanału i wizerunki jego właścicieli i głównych twórców: Mateusza Borka, Krzysztofa Stanowskiego, Tomasza Smokowskiego i Michała Pola.

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl

- Bardzo atrakcyjne ceny, ale pamiętajcie - oferta jest limitowana i ograniczona czasowo – zachęcali pomysłodawcy na profilu „Kanału Sportowego”. W sprzedaży dostępne były różne wersje: trzech szklanek o pojemności 665 ml, czterech kieliszków do piwa o pojemności 400 ml oraz czterech kieliszków o pojemności 410 ml. Każdy z tych zestawów dostępny był w cenie 29,99 zł. Dostępne były także szklanki do piwa za 3,99 zł.

Szklanki Kanału Sportowego krytykowane w sieci

Jednak już pierwszego dnia okazało się, że szklanki nie różnią się niczym od innych produktów. Mają po prostu naklejone folie z napisem „Kanał Sportowy”, które odklejają się przy pierwszym myciu lub zdrapują ze szkła jeszcze w czasie transportu.

Po skargach klientów, którzy kupili produkty „Kanału Sportowego” sieć Biedronka wycofała produkty ze sprzedaży a Krzysztof Stanowski postanowił nagrać odcinek „Dziennikarskiego Zera” pt. „Szklanki Kanału, czyli wpadka wszech czasów”, w którym tłumaczy skąd wzięły się niepowodzenia związane z przedsięwzięciem.

Kanał Sportowy tłumaczy wpadkę ze szklankami

Mówi m.in., że „ludzie kupują szklanki, to jest normalne” i że część szklanek była „zwykła”, a część z naklejkami, które należało po prostu oderwać. Jako osoba, która nie zajmowała się nigdy handlem szklankami, Stanowski tłumaczy, że zapytał ludzi, którzy się tym zajmowali, co takiego się stało, że efekt nie zadowolił ani klientów, ani Biedronki.



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.
Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!