Kierowcy często są nieświadomi oddziaływania alkoholu na organizm
- Autor: portalspozywczy, pr
- Data: 14-07-2014, 12:45
Do dystrybucji przyłączają się również media, dodając naklejki do nakładu swojej gazety. Dołączył już Przemysł Fermentacyjny i Owocowo-Warzywny, pomoc oferują również Gazeta Pomorska, Gazeta Lubuska oraz Polskie Drogi. Kampania została objęta honorowym patronatem Ministra Gospodarki.
Wszyscy partnerzy zachęcają zainteresowane podmioty do przyłączania się do kampanii i dalszego upowszechniania znaku „Nigdy nie jeżdżę po alkoholu" wśród jak największej liczby użytkowników dróg, czyniąc z niego symbol manifestu odpowiedzialnych - trzeźwych kierowców.
Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl
Ze statystyk Policji wynika, że przez miesiąc trwania kampanii, tj. od 9 czerwca do 9 lipca, przeprowadzono łącznie 505 539 kontroli drogowych, w trakcie których rozdawanych było 440 tys. naklejek.
Zdaniem Danuty Gut, dyrektora Związku Browary Polskie oraz koordynator akcji, zmiana postaw i zachowań użytkowników dróg leży w interesie wszystkich zainteresowanych stron, władz, policji, organizacji, producentów i pracodawców. Stąd tak szeroka koalicja w tej inicjatywie.
- Kierowcy często są nieświadomi oddziaływania alkoholu na organizm, spożytego nawet na długo przed ruszeniem w drogę i że nawet po spożyciu niewielkiej ilości alkoholu, ich zdolności psychomotoryczne mogą zostać zaburzone. Brak informacji i właściwej edukacji oraz przyzwolenie społeczne na jazdę „na podwójnym gazie" to najczęstsze przyczyny wypadków spowodowanych przez pijanych kierowców - mówi Danuta Gut.
więcej informacji:
Powiązane tematy:
-
Browary muszą się liczyć z wyższymi wydatkami. Winna temu opłata cukrowa
-
Piwo Tyskie z promocją pod kapslem. Ile można wygrać?
-
Kolejne spadki sprzedaży piwa. Branża apeluje do rządu o wstrzymanie podwyżki akcyzy
-
Perła rozbudowuje lubelski browar
-
Największy na świecie producent piwa wspiera w nietypowy sposób Ukrainę
-
Posłanka Lewicy chce zakazać promocji na piwo. "Czas z tym skończyć"
-
Biedronka z piwną ofertą: 12 piw gratis
-
5 kultowych reklam piwa sprzed dwóch dekad, do których chętnie wracamy
-
W tym roku wraca Oktoberfest
-
Klasyczna bitwa dyskontów na piwne promocje przed majówką: Lidl daje 4 piwa gratis
- Pomoc KE dla Ukrainy zagrozi polskiemu drobiarstwu?
- Wpływ wojny na rynek żywnościowy przejawia się na kilku płaszczyznach
komentarze (0)