Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Alkohole i używki

Kolejna światowa gwiazda w reklamie polskiego piwa

Janusz Palikot i jego Browar Tenczynek zwrócili się do światowej ikony muzyki punk rock i Nowej Fali w sprawie kampanii reklamowej nowego piwa. W efekcie Iggy Pop stał się twarzą kampanii #NieWstydźSię!, promującej nowe piwo Tenczynek Marakuja. Legendarny utwór „Passenger” pomoże łamać stereotypy związane z piwami smakowymi.

Kolejna światowa gwiazda w reklamie polskiego piwa
Iggy Pop w reklamie polskiego piwa Tenczynek Marakuja fot. materiały prasowe

Autor: portalspozywczy.pl/informacja prasowa
Data: 29-03-2021, 13:01

Czytaj też: "5 kultowych reklam piwa sprzed dwóch dekad (wideo)"

- Zdecydowaliśmy się na nawiązanie współpracy z człowiekiem-symbolem niczym nieskrępowanej niezależności, wielkim artystą. Iggy Pop od wielu lat łamie stereotypy, pokazuje, że jedyne granice wyznacza nasza wyobraźnia. Inspiruje młodszych od siebie twórców. Chcemy wspólnie pokazać, że nic nie jest do końca oczywiste, jak się wydaje na pierwszy rzut oka. A świetne jakościowo piwo Marakuia to produkt dla silnych osobowości. Hasło #NieWstydźSię! to element kampanii łączącej w sobie elementy komercyjne i społeczne, którą jako Browar Tenczynek będziemy prowadzić w kolejnych miesiącach – mówi Janusz Palikot, inicjator i współtwórca Browaru Tenczynek, w jego obecnym kształcie.

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl

Marakuja, piwo w klasycznym stylu Lager, wzbogacone smakiem tropikalnego owocu marakui, to kolejny produkt Browaru Tenczynek/Manufaktury Piwa, Wódki i Wina SA wprowadzany na rynek, po sukcesie BUHa. Tenczynek Marakuja w sprzedaży pojawi się premierowo tylko w Żabce od 31 marca, w pojemności 330 ml. Produkt w pojemności 500 ml będzie dostępny także, w sklepie firmowym Browaru Tenczynek.

Premierze rynkowej Marakui towarzyszy kampania pod hasłem #NieWstydźSię!, która przekonuje, że nie warto tkwić w narzuconych schematach, zachęca do wyrażania swojego zdania w każdej kwestii.

Iggy jest głównym bohaterem kreacji reklamowych, w tym w video promocyjnego kręconego ze względów ograniczeń pandemicznych równocześnie w Polsce i w USA. Ogólnopolska kampania wystartowała 29 marca.

Czytaj też: "Reklamy warte miliony"

Ścieżkę dźwiękową klipu promującego tenczyńską Marakuję stanowi fragment jednego z ikonicznych utworów w wykonaniu Iggy’ego - “The Passenger”. Powstał  w roku 1977 i został wydany przez Iggy'ego Popa na albumie Lust for Life. Tekst utworu luźno nawiązuje do jednego z wierszy Jima Morrisona. Powstał na pokładzie berlińskiej kolei miejskiej S-Bahn. Muzykę skomponował gitarzysta Ricky Gardiner. Za produkcję video z udziałem Iggy Popa odpowiadał Lulu Production, kreację i reżyserię Ania Łoskiewicz i Jacek Kołodziejski.  

Prawdziwe nazwisko Iggy’ego to James Newell Osterberg Jr. Obok pisania tekstów, śpiewania i produkowania muzyki, także dla innych artystów, występował w kultowych filmach „Arizona Dream”, czy „Trainspotting”. Wystąpił w kilku serialach, w tym w serialu Star Trek: Deep Space Nine. W 2010 amerykański magazyn Rolling Stone sklasyfikował go wraz z zespołem The Stooges na 76. miejscu 100 najwybitniejszych artystów w historii muzyki. W tym samym roku jako członek zespołu The Stooges został wprowadzony do Rock and Roll Hall of Fame. W styczniu 2020 roku otrzymał nagrodę Grammy za całokształt twórczości.

Właścicielami Manufaktury Piwa, Wódki i Wina SA, do której należy Browar Tenczynek są Janusz Palikot i Dariusz Chrząstowski. W roku 2018 roku odkupili od Marka Jakubiaka historyczny, małopolski browar – Tenczynek i przekształcili go w browar warzący piwa rzemieślnicze. W styczniu 2021 r. premierę miało piwo powstające z dodatkiem suszu konopnego - BUH. Janusz Palikot z branżą napojów alkoholowych jest związany od 30 lat, z kilkuletnią przerwą na politykę. Stworzył też trzy kolejne biznesy: Tenczyńska Okovita, Tenczynek Bezalkoholowe i Alembik Polska, które zanotowały rekordowe kwoty w emisjach crowdfundingu udziałowego. 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

piwo RSS ALERT    /    Browar Tenczynek RSS ALERT    /    Janusz Palikot RSS ALERT    /    browary RSS ALERT    /    piwa smakowe RSS ALERT    /    browary rzemieślnicze RSS ALERT    /    branża piwna RSS ALERT    /    reklama piwa RSS ALERT    /    Tenczynek Marakuja RSS ALERT    /    reklamy piwa RSS ALERT    /    rynek piwa w Polsce RSS ALERT    /    Iggy Pop RSS ALERT    /    Iggy Pop reklama RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.238.88.35
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!