Partnerzy portalu partner portalu partner portalu
Alkohole i używki

Kompania Piwowarska i jej praktyki w raporcie Forum Odpowiedzialnego Biznesu

Raport Forum Odpowiedzialnego Biznesu to coroczne podsumowanie najlepszych praktyk firm. W jego 18. edycji za rok 2019 przedstawiono ok. 1700 praktyk z 214 firm. W tegorocznej publikacji wyróżniono 13 dobrych praktyk Kompanii Piwowarskiej w obszarach: praca, środowisko, uczciwe praktyki operacyjne, zagadnienia konsumenckie i zaangażowanie społeczne.

Forum Odpowiedzialnego Biznesu spośród 321 przykładów działań zgłoszonych przez firmy dostrzegło praktyki Kompanii Piwowarskiej z zakresu gospodarki obiegu zamkniętego, ochrony środowiska, wolontariatu pracowniczego i zaangażowania społecznego, odpowiedzialnego biznesu, czy przeciwdziałania kryzysowi klimatycznemu.

W 18. edycji raportu „Odpowiedzialny biznes w Polsce 2019. Dobre praktyki" zwrócono uwagę na 3 projekty związane z troską o środowisko tj. na program wspierający wolontariat pracowników na rzecz Białowieskiego Parku Narodowego; na otwarcie skupu butelek w Poznaniu pod patronatem marki Lech Premium; oraz na współpracę z Innogy, dzięki której 3 browary Kompanii Piwowarskiej (Tyskie Browary Książęce w Tychach, Browar Dojlidy w Białymstoku i Lech Browary Wielkopolski w Poznaniu) korzystają z energii elektrycznej produkowanej przez farmę wiatrową innogy Nowy Staw. Zauważono również projekty związane z prowadzeniem odpowiedzialnie biznesu, do których należy kampania edukacyjna FASOFF, realizowana przy współpracy z fundacją „Dom w Łodzi”, której celem było uświadomienie szkodliwości spożywania alkoholu przez kobiety w okresie ciąży. Z obszaru wolontariatu wyróżniono działania pracowników Kompanii Piwowarskiej na rzecz Hospicjum Palium oraz program Postaw na Ruch – promujący aktywne i zdrowe podejście do życia oraz wspierający organizacje społeczne. Doceniono również zaangażowanie społeczne i rozwój społeczności lokalnej – w tym obszarze wymieniono współpracę z podmiotami ekonomii społecznej, w których  Kompania Piwowarska, np.  zamawia  szycie toreb ze swoich banerów.  .

– Dla Kompanii Piwowarskiej „dobre praktyki” to nie samo hasło, tylko realne działania w wielu obszarach naszej codzienności – widzimy wokół potrzeby, robimy plan i po prostu działamy. Dlatego cieszy nas fakt, że nasze dokonania widać i są doceniane. W tej edycji raportu największą popularnością cieszyły się dobre praktyki wokół środowiska naturalnego, i to jest bardzo budujące, że coraz więcej firm myśli odpowiedzialnie o naszej planecie – podsumowuje Grzegorz Adamski, kierownik ds. public affairs i zrównoważonego rozwoju w Kompanii Piwowarskiej.

Raport „Odpowiedzialny biznes w Polsce. Dobre praktyki” jest najważniejszą cykliczną publikacją Forum Odpowiedzialnego Biznesu, wydawaną od 2002 roku. Zawierają się w nim aktywności firm, które zgłosiły swoje działania w zakresie CSR oraz podsumowanie najważniejszych kwestii związanych z odpowiedzialnym biznesem w danym roku w Polsce.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Kompania Piwowarska SA RSS ALERT    /    Kompania Piwowarska RSS ALERT    /    CSR RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 18.208.202.194
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!