• partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
Partnerzy portalu

Kompania Piwowarska szkoli pracowników

Kompania Piwowarska wciągu jednego roku rozliczeniowego (kwiecień 2012 - marzec 2013) zorganizowała ponad 130 tys. godzin szkoleń dla ponad 3000 pracowników. Szkolenia umożliwiają pracownikom zintegrowanie się z otoczeniem biznesowym.
  • www.portalspozywczy.pl
  • Autor: MS/pr
  • Data: 18-08-2014, 14:43

Najwięcej szkoleń przeszli dyrektorzy oraz kadra kierownicza - skupiono się na rozwoju zdolności liderskich, a także kształceniu umiejętności interpersonalnych i komunikacyjnych. Kierownicy mają także możliwość brania udziału w trwających przez kilka miesięcy programów organizowanych przez Grupę SABMiller.

Podczas szkoleń położono duży nacisk na dział sprzedaży - m.in. szkolenia z dziedziny marketingu, obsługi programów, sprzedaży czy negocjacji handlowej, a nawet wyszynku piwa - jak i działu operacyjnego: szkolenia na temat standardów mikrobiologicznych, zaawansowanego browarnictwa, obsługi maszyn rozlewniczych oraz inne - dedykowane operatorom, mechanikom, automatykom czy służbom utrzymania ruchu.

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl

Wielkość sprzedaży osiągniętej przez Kompanię Piwowarską w roku finansowym zakończonym 31 marca 2014 r. wyniosła 13,3 mln hektolitrów piwa.

Kompania Piwowarska jest częścią międzynarodowej grupy piwowarskiej SABMiller. 

Powiązane tematy:

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
  • właścicielka pubu 2014-08-19 09:43:28

    Szkolą tez swoich handlowców jak schować gadżety marketingowe, szklanki itp w garażu czy piwnicy?

    Odpowiedz
  • Sfrustrowany właściciel pubu 2014-08-19 09:50:40

    Właściciele osiedlowych pubów są traktowani przez pracowników Kompanii jak śmiecie. Nic im się nie należy. Liczą się tylko restauratorzy i duże puby w centrach miast, które robią największe utargi. Informacje o promocjach trafiają do właścicieli pod koniec trwania promocji lub po jej zakończeniu. Handlowiec przyjeżdża wtedy z np. małym Lechem, który ma tygodniowy termin przydatności i tym próbuje zapchać przysłowiową dziurę. Chyba nie tak powinno to działać??? Dlaczego nie dbacie równo o wszystkich klientów? Jak klient nie wyciągnie gratisu od hurtowni to od samej Kompanii nie dostaje nic! Gdzie jest wsparcie sprzedaży? W garażu czy piwnicy jak napisał poprzednik? Żeby otrzymać szklanki do piwa trzeba prosić się miesiącami? Czy mamy podawać piwo w szkle konkurencji? Co to ma być!?

    Odpowiedz
  • Pub obok Dominium 2014-08-19 09:54:53

    Dlaczego Kampania nie zrobi promocji, które wspomogą puby w pobliżu, których znajdują się lokale Dominium? Dominium proponuje swoim klientom piwo w dzbanku, za którego 0,5l klient płaci 4zł!!!!! To przy cenach Kampanii praktycznie koszt 1 piwa!!! Jak tu być konkurencyjnym?!

    Odpowiedz
  • Tomasz 2014-08-22 00:23:12

    Może czas zacząć rozglądać się za konkurencją a nie lać tylko Tyskie czy Lecha, nie dość, że są drogie a w smaku bez rewelacji to jeszcze trzeba płacić za szkło a w lodówkach nie można mieć nic poza ich piwami ... Konkurencja jeszcze istnieje, także pomyślcie

    Odpowiedz

NEWSLETTER

Bądź na bieżąco!

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!