Partner portalu
partner portalu
Alkohole i używki

Kontrowersyjne postaci w alkoholowym biznesie. Czy własna marka to jedyny sposób na sukces?

Bartłomiej Misiewicz i Sławomir Peszko w krótkim czasie postanowili spróbować sił w branży alkoholi mocnych. I choć sportowcy i celebryci nie od dziś chętnie użyczają swojego wizerunku wysokoprocentowym trunkom, rzadko decydują się na wyjście poza schemat udziału w kampanii reklamowej. Zdaniem ekspertów budowanie własnej marki alkoholi, może być skuteczniejszym rozwiązaniem dla osób uznawanych za kontrowersyjne.

Kontrowersyjne postaci w alkoholowym biznesie. Czy własna marka to jedyny sposób na sukces?
Bartłomiej Misiewicz i Sławomir Peszko startują z własnymi markami wódki. Czy mają szanse na sukces? fot. mat.pras./shutterstock

1 lipca w Sopocie otwarto restaurację Team Spirit. W wydarzenie zaangażowali się znani piłkarze związany obecnie lub w przeszłości z Lechią Gdańsk: Dusan Kuciak, Grzegorz Kuświk, Jakub Wawrzyniak i Sławomir PeszkoJedną z atrakcji lokalu będzie możliwość spróbowania wódki pod marką "Peszko". 

Wszystkie grzeszki pana Peszki

W połowie czerwca były reprezentant Polski zamienił ekstraklasową Lechię Gdańsk na występującą w okręgówce Wieczystą Kraków, co można uznać za początek sportowej emerytury. Czy sygnowanie mocnego alkoholu przez wciąż, było nie było, czynnego piłkarza to dobry pomysł? Wszak za Peszką od lat ciągnęła się łatka zawodnika, który za kołnierz nie wylewa. W 2010 r. Franciszek Smuda wyrzucił Peszkę oraz Macieja Iwańskiego ze zgrupowania reprezentacji Polski za spożywanie alkoholu w hotelowym pokoju. Dwa lata później, jako zawodnik niemieckiego FC Koln, skrzydłowy wdał się w awanturę z taksówkarzem, przez co spędził noc w izbie wytrzeźwień. W 2018 r., już za kadencji Adama Nawałki, Peszko znów został jednym z bohaterów afery alkoholowej na zgrupowaniu kadry i musiał zapłacić 10 tys. zł kary. I choć opisane zdarzenia na pewno zaszkodziły sportowej karierze skrzydłowego (decyzja Smudy sprawiła, że nie pojechał na Euro 2012), przysporzyły mu rozpoznawalności i...sympatii kibiców. Sam piłkarz nie uciekał bowiem od procentowych epizodów ze swojego życia i z humorem komentował je w licznych wywiadach.

Paweł Jaroszyński, CEO, Head of Social Media w agencji Pitted Cherries wskazuje, że wódka Sławomira Peszki wydaje się doskonałym pomysłem. 

- Jeśli wizerunek postaci pasuje do produktu, to jest to jak najbardziej dobry pomysł. Każdy taki przypadek należy jednak rozpatrywać indywidualnie. Sławomir  Peszko, jako bardzo rozpoznawalny piłkarz, jest postacią budzącą pozytywne skojarzenia. Jego specyficzny wyraz twarzy doczekał się wielu „imprezowych” skojarzeń i memów – to jest duży potencjał na własną markę alkoholi! Konsumenci nie przejdą obok takiej propozycji obojętnie. Konsument widząc twarz pana Peszko na takim produkcie jak wódka, z pewnością się uśmiechnie, a to już na starcie bardzo dużo - mówi.

więcej informacji:

casualowy piątek RSS ALERT    /    Sławomir Peszko RSS ALERT    /    Ewelina Radowicz RSS ALERT    /    Paweł Jaroszyński RSS ALERT    /    alkohol RSS ALERT    /    alkohole RSS ALERT    /    piłka nożna RSS ALERT    /    Misiewiczówka RSS ALERT    /    Bartłomiej Misiewicz RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 34.200.222.93
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!