Krytyka reklamy piwa Miller Lite
Spot piwa Miller Lite powstał z okazji Miesiąca Historii Kobiet. Jego główną bohaterką jest aktorka komediowa Ilana Glazer, która pokazuje, że historię browarnictwa (kojarzonego wyłącznie z mężczyznami) przed wiekami tworzyły kobiety.
"W jaki sposób wieki później piwowarzy wyrazili wdzięczność wobec nas? Ubrali nas w bikini" – komentuje Glazer. Następnie przechodzi do ostatnich lat i plakatów reklamowych piwa, ukazujących skąpo ubrane kobiety. Zgodnie z hasłem "Bad $#!T to Good $#!T" zachęca do wsparcia przerabiania starych plakatów na nawóz. Ten zostanie przekazany kobietom zajmującym się warzeniem piwa.
Reklama jest szeroko wyśmiewana, a właściciel marki tłumaczy, że spot miał cel społeczny wyrażony w humorystyczny sposób.
Kontrowersje wokół Bud Light
Inna marka piwa Bud Light traci przez partnerstwo brandingowe z kontrowersyjną 26-letnią transpłciową influencerką - Dylan Mulvaney. Nadal jednak jest wyraźnym liderem w segmencie piw jasnych, nawet po tym, jak sprzedaż w USA spadła o ponad 20% od czasu wpisu w mediach społecznościowych z 1 kwietnia.
Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl

komentarze (0)