Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Alkohole i używki

Krzysztof Kouyoumdjian, CEDC na Internetowym FRSiH: Branża alkoholi mocnych jest specyficzna

– Branża alkoholi mocnych nie może reklamować się, dlatego gastronomia była dla nas tym kanałem, gdzie można było pokazać alkohole, ich nowe smaki, produkty, jak je pić, z czym mieszać, łączyć. Mogliśmy je promować. Ten kanał był wiosną zamknięty, teraz jest ponownie. Mam nadzieję, że nie potrwa to długo, bo utrata w dłuższej perspektywie może być kosztowna – powiedział Krzysztof Kouyoumdjian, dyrektor ds. relacji zewnętrznych CEDC International Sp. z o.o. podczas debaty „Krótkie łańcuchy dostaw – zmiana, która przedefiniuje logistykę“ w ramach Internetowego Forum Rynku Spożywczego i Handlu.

Krzysztof Kouyoumdjian, CEDC na Internetowym FRSiH: Branża alkoholi mocnych jest specyficzna
Krzysztof Kouyoumdjian, CEDC: Branża alkoholi mocnych jest specyficzna, fot. PTWP

Krzysztof Kouyoumdjian podczas debaty stwierdził, że branża alkoholowa ucierpiała poprzez zamknięcie gastronomii wiosną i obecnie.

– Branża alkoholi mocnych jest specyficzna. Od czasu pierwszego lockdownu dużo nauczyliśmy się. Najwięcej o konsumencie. Nauczyliśmy się tego, że nasza branża jest powiązana z tą częścią gospodarki, która mocno ucierpiała, czyli z gastronomią. Branża alkoholi mocnych nie może reklamować się, dlatego gastronomia była dla nas tym kanałem, gdzie można było pokazać alkohole, ich nowe smaki, produkty, jak je pić, z czym mieszać, łączyć. Mogliśmy je promować. Ten kanał był wiosną zamknięty, teraz jest ponownie. Te kilkanaście procent biznesu ważnego dla nas nie tylko pod względem sprzedażowym, ale i promocji marek jest dotknięty. Mam nadzieję, że nie na długo, bo utrata w dłuższej perspektywie może być kosztowna – wyjaśnił.

Dyrektor CEDC odniósł się także m.in. do spożywania alkoholu przez Polaków w czasie lockdownu.

– Polacy piją alkohol w duchu zachodnim. Na podstawie naszych danych Polacy kupowali w czasie lockdownu dużo mocnego alkoholu, ale były to zakupy na zapas. Nie dostrzegliśmy dużego boomu sprzedażowego. Najwięcej kupowano whisky. I to z górnej półki. Konsument jeśli pije alkohol, to nie po to, żeby zapić smutki, a spróbować dobrego trunku premium, żeby poczuć coś dobrego – ocenił.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

CEDC RSS ALERT    /    Krzysztof Kouyoumdjian RSS ALERT    /    FRSiH2020 RSS ALERT    /    FRSiH 2020 RSS ALERT    /    Internetowe Forum Rynku Spożywczego i Handlu RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 18.213.192.104
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!