Książęce IPA promowane spotem telewizyjnym
- Autor: portalspozywczy.pl/pr
- Data: 03-04-2018, 15:03

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl
Pierwsze piwo w stylu IPA uwarzone przez piwowarów z Tyskich Browarów Książęcych dołączyło do oferty jeszcze zimą, a od 2 kwietnia jego obecności na rynku towarzyszy reklama telewizyjna. 15-sekundowy spot został zrealizowany pod hasłem „Ty wybierasz”, które nawiązuje do różnorodności wariantów w kolekcji specjalności.
Akcja rozgrywa się w pubie, a głównym bohaterem jest tutaj samo piwo i bogate, działające na wszystkie zmysły spektrum jego cech: smak, aromat, barwa, piana i nagazowanie. Książęce IPA to piwo o niezwykłych walorach orzeźwiających – wyrazistej goryczce i przyjemnych nutach cytrusów, co zawdzięcza zastosowaniu amerykańskich chmieli. Właśnie na tym skupia się narracja nowej reklamy.
Spot jest elementem kampanii promującej Książęce IPA, która oprócz telewizji obejmuje działania online oraz materiały edukacyjne i POSM w punktach sprzedaży.
komentarze (0)