Portal Spożywczy - FMCG, handel, rynek spożywczy

×

Subskrybuj newsletter
portalspożywczy.pl

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.

Podaj poprawny adres e-mail
  • Musisz zaznaczyć to pole
Alkohole i używki

Książęce IPA promowane spotem telewizyjnym

  • Autor: portalspozywczy.pl/pr
  • Data: 03-04-2018, 15:03
Książęce IPA, które dwa miesiące temu trafiło na rynek, w kwietniu pojawi się w kampanii telewizyjnej w kanałach ogólnopolskich i tematycznych.
Książęce IPA promowane spotem telewizyjnym
fot. materiały prasowe

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl

Pierwsze piwo w stylu IPA uwarzone przez piwowarów z Tyskich Browarów Książęcych dołączyło do oferty jeszcze zimą, a od 2 kwietnia jego obecności na rynku towarzyszy reklama telewizyjna. 15-sekundowy spot został zrealizowany pod hasłem „Ty wybierasz”, które nawiązuje do różnorodności wariantów w kolekcji specjalności.

Akcja rozgrywa się w pubie, a głównym bohaterem jest tutaj samo piwo i bogate, działające na wszystkie zmysły spektrum jego cech: smak, aromat, barwa, piana i nagazowanie. Książęce IPA to piwo o niezwykłych walorach orzeźwiających – wyrazistej goryczce i przyjemnych nutach cytrusów, co zawdzięcza zastosowaniu amerykańskich chmieli. Właśnie na tym skupia się narracja nowej reklamy.
Spot jest elementem kampanii promującej Książęce IPA, która oprócz telewizji obejmuje działania online oraz materiały edukacyjne i POSM w punktach sprzedaży.

Dalsza część artykułu jest dostępna dla subskrybentów Strefy Premium PortaluSpożywczego.pl lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

komentarze (0)

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Powiązane tematy:

Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!