Kompania Piwowarska wybrała agencję Chapter1 do obsługi marki Lech Pils

Chapter1 obsługuje markę Lech Pils w zakresie: strategii, kreacji, ATL-u, BTL-u, digitalu, sponsoringu, influencer marketingu, social media, produkcji wideo i fotograficznych.

Platforma komunikacyjna marki z hasłem „Wielko” nawiązuje do wielkopolskich korzeni Lecha Pils i dumy z wielkopolskich wartości.

- „Wielko” to wielkopolskie spojrzenie na świat. To sprzeciw wobec bylejakości, wiara w porządność, wytrwałość i pracowitość. W zgodzie z tymi wartościami jest Lech Pils, więc w tym duchu toczą się działania wokół platformy komunikacyjnej marki - mówi Maciej Sitek, Senior Account Manager w agencji Chapter1.

Chapter1 wspiera także Kompanię Piwowarską w zakresie działań HR, organizując kampanie komunikacyjne dotyczące akcji rekrutacyjnych w Tyskich Browarach Książęcych i Lech Browary Wielkopolski.

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl