Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu

Lech wykorzystuje do produkcji piwa energię wiatrową

Lech jako jedna z pierwszych marek piwnych w Polsce wykorzystuje do produkcji energię wiatrową. Współpraca Kompanii Piwowarskiej z RWE, niemieckim producentem energetycznym, została zainaugurowana w 2019 roku, dając Kompanii Piwowarskiej możliwość zakupu takiej samej ilości energii pozyskiwanej z wiatru, jaka jest potrzebna do rocznego uwarzenia piwa Lech.
  • Autor: oprac. Jakub Szymanek
  • Data: 20-01-2022, 08:07
Lech wykorzystuje do produkcji piwa energię wiatrową
Lech jako jedna z pierwszych marek piwnych w Polsce wykorzystuje do produkcji energię wiatrową. / fot. materiały prasowe

Z badania przeprowadzonego na zlecenie Kompanii Piwowarskiej wynika, że aż 85% Polaków postrzega zanieczyszczenie środowiska jako ważny problem, a świadomość ekologiczna w społeczeństwie dynamicznie rośnie, zwłaszcza wśród osób pomiędzy 25 a 34 rokiem życia, czyli w grupie wiekowej konsumentów Lecha. Część z nich uważa, że odpowiedzialność ekologiczna leży po stronie rządu, ale spoczywa także na producentach. Korzystanie z odnawialnych źródeł energii to duży krok Kompanii w stronę spełnienia tych oczekiwań.

Nowa kampania Lecha

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl

O korzystaniu z energii wiatrowej przez markę Lech konsument może dowiedzieć się m.in. z mediów społecznościowych marki. Bohaterami postów, które ukazują dwie strony wiatru (dokuczliwą i pożyteczną) są znani ambasadorzy marki – Ola Kot i Krzysztof JANKES Jankowski. Ponadto, marka podjęła współpracę z youtube’owym kanałem Planeta Faktów oraz z Masny Kanał. Kampania obejmuje także specjalny format displayu pokazujący ile energii wiatrowej wytworzono od początku roku dzięki współpracy RWE i Lecha. Szczególnym elementem kampanii jest limitowana wersja lechowej puszki, zaprojektowana przez agencję PRISM Studio. Jest ona dostępna w sklepach już od grudnia, a jej dystrybucja potrwa do połowy lutego.

W 2022 roku marka planuje kolejne kroki w stronę czystszego środowiska, m.in. w zakresie opakowań zwrotnych oraz recyclingu. Więcej informacji na ten temat pojawi się wkrótce w oddzielnych komunikatach.

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Powiązane tematy:

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.
Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!