Nowy Shandy to krystaliczne piwo Lech orzeźwione lemoniadą o smaku wytrawnej pomarańczy. Dzięki przełamaniu słodyczy pomarańczy delikatną goryczką piwa, napój ma wytrawny, mniej słodki smak.

Lech Shandy Dry Orange zawiera zaledwie 2,6 proc. alkoholu. Jest to edycja limitowana - dostępny będzie tylko w sezonie letnim.

Sprzedaż Lecha Shandy Dry Orange wspiera kampania ATL (spot telewizyjny, niestandardowy outdoor, kampania digitalowa) oraz materiały POSM w punktach sprzedaży.

Lech Shandy Dry Orange dostępny jest w dwóch opakowaniach: 440 ml (puszka) oraz 500 ml (butelka).

Za działania digital i social media odpowiada agencja John Pitcher. Materiały POSM przygotowała agencja Afekt. Za spot odpowiada agencja McCann Ericsson. Opakowania zaprojektowało studio Mango Design. Działania PR prowadzi Q&A Consulting.

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl