Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Alkohole i używki

Linie Emirates wydają setki milionów dolarów na serwowane wina

Linie lotnicze Emirates nie szczędzą środków na wina. W 2015 roku przewoźnik kupił rekordową liczbę ponad 13 mln butelek wina o łącznej wartości 140 mln dolarów, czyli ponaddwukrotnie większej niż w roku poprzednim. Wina przeznaczone są dla klientów podróżujących we wszystkich trzech klasach, a większość z nich zostanie podana dopiero za siedem-dziesięć lat.

Linie Emirates wydają setki milionów dolarów na serwowane wina
Emirates business class fot. materiały prasowe

Wzrost inwestycji związany jest z rozwojem siatki połączeń przewoźnika i stanowi wyraz starań linii, aby zapewnić klientom możliwie najlepszy produkt.

W 2015 roku klienci Emirates we wszystkich klasach wypili 11,4 mln butelek wina, z czego 10 mln butelek w samej tylko klasie ekonomicznej. To o 27 proc. więcej w porównaniu z rokiem poprzednim, w którym we wszystkich klasach spożyto łącznie 9 mln butelek wina.

- W każdym aspekcie naszej działalności celem jest zapewnienie jak najlepszej obsługi klientom, a zorganizowany przez nas program winiarski stanowi odzwierciedlenie tych dążeń. Na przestrzeni lat udało nam się stworzyć program, który spotkał się z zainteresowaniem najlepszych winnic świata, i jesteśmy dumni, że nasze karty win nie ustępują ofercie czołowych restauracji w najwspanialszych miastach na świecie – mówi Tim Clark, prezes linii Emirates.

– Wielu naszych klientów jest zaskoczonych i zachwyconych różnorodnością i jakością win oferowanych na pokładzie przez linie Emirates i zastanawia się, jak udaje się nam pozyskać tak rzadkie i wyborowe roczniki. Nasza recepta to długofalowe planowanie i inwestycje – dodaje.

Najważniejszym elementem strategii pozyskiwania win przez Emirates jest unikatowe podejście do inwestycji w doskonałe wina na rynku pierwotnym (en primeur), na wiele lat przed ich pojawieniem się na rynku, a następnie odczekanie, aż roczniki te dojrzeją i osiągną swój pełny potencjał przed podaniem na pokładzie. Podczas gdy większość przewoźników nabywa wino przez pośredników lub w procedurze przetargowej, linie Emirates zatrudniają własnych koneserów, którzy utrzymują bezpośrednie relacje z najbardziej prestiżowymi winnicami na świecie, starannie dobierając i pozyskując dla swoich klientów najlepsze i najrzadsze wina.

Od 2006 roku nakłady Emirates na wino wyniosły 690 milionów dolarów. Niektóre z tych roczników będą gotowe do spożycia dopiero w 2025 roku. W największej wśród przewoźników piwnicy Emirates znajduje się już 2,2 miliona butelek wina.

Emirates i Bordeaux

Ze wszystkich win zakupionych w 2015 roku dla klasy pierwszej i klasy biznes niemal połowa – 1,8 miliona butelek – pochodzi z regionu Bordeaux. Wina z Bordeaux zawsze stanowiły trzon oferty win Emirates – właśnie stamtąd pochodzi 60 proc. czerwonych win w klasie pierwszej i klasie biznes.

więcej informacji:

wino RSS ALERT    /    wina RSS ALERT    /    Emirates RSS ALERT    /    Emirates Dates RSS ALERT    /    linie lotnicze Emirates RSS ALERT    /    linie Emirates RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 34.234.207.100
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!