– Łomża 0,0% to smak prawdziwego piwa i 0% alkoholu. Jest świetną alternatywą dla tych, którzy szukają orzeźwienia oraz pełnego, piwnego smaku w piwie bezalkoholowym. Stosując innowacyjny proces filtracji usuwamy alkohol z naszego piwa dopiero w końcowej fazie jego produkcji. To gwarancja, że Łomża 0,0% zawsze smakuje wybornie – powiedziała Paulina Grodzińska, Dyrektor ds. Marketingu Van Pur S.A.

Spoty emitowane są w ogólnopolskich stacjach TV oraz w Internecie. W załączeniu przesyłamy listę emisyjną filmów reklamowych, które w sierpniu będą wyemitowane ponad 8 tysięcy razy.

 

Za kreacje i produkcje filmów reklamowych we współpracy z Van Pur odpowiada agencja reklamowa Brasil Warsaw, producent filmowy Wojtek Pałys ( koproducent nominowanego do Złotej Palmy w Cannes filmu "Venus w futrze"), reżyser kinowych hitów Sam Akina ( „Mayday” ), operator Piotr Sobociński, autor zdjęć do wielu uznanych polskich filmów (nominowane do Oscara „Boże Ciało"). Za obsługę social media marki odpowiada Agencja Nie Do Ogarnięcia, a zakup mediów powierzono domowi Mediacom.

 

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl


Największa konferencja poświęcona sektorowi spożywczemu i handlowemu w Polsce 7-8 listopada 2022 • Warszawa • Hotel Sheraton Grand Warsaw

Zarejestruj się!