Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu

Łomża w nowym spocie reklamowym promuje loterię kapslową

  • Autor: portalspozywczy.pl/informacja prasowa
  • Data: 12-07-2021, 15:50
Łomża wystartowała ze spotem reklamowym dedykowanym loterii kapslowej, w której do zdobycia są 30 x 5000 zł na Wakacje oraz 1 000 000  piw. Filmy reklamowe emitowane są  od 12 lipca blisko 6 000 razy w ogólnopolskich stacjach TV oraz w Internecie.
Łomża w nowym spocie reklamowym promuje loterię kapslową
Łomża wystartowała ze spotem reklamowym dedykowanym loterii kapslowej / fot. materiały prasowe

Aby wziąć udział w promocji, wystarczy kupić piwo Łomża w opakowaniu promocyjnym oraz sprawdzić, czy pod kapslem lub zawleczką znajduje się informacja o nagrodzie. Zwycięskie kapsle i zawleczki można wymieniać na darmowe puszki w ponad 6 000 sklepów w całej Polsce, które biorą udział w akcji. Promocją objęte są Łomża Jasne, Łomża Pils oraz warianty regionalne w butelkach oraz puszkach.

– W ramach pierwszej, ogólnopolskiej loterii dla marki Łomża dajemy szanse na zdobycie nagród, jak również zachęcamy naszych konsumentów do odkrywania Polski w swoim tempie, promując w komunikacji digital niezwykłe zakątki naszego kraju oraz wspierając lokalną turystykę – powiedziała Paulina Grodzińska, dyrektor ds. marketingu Van Pur S.A.

 

Regulamin loterii jest zamieszczony na  www.loterialomza.pl. Loteria trwa od 1 czerwca do końca wakacji. Zwycięskie kapsle oraz zawleczki będzie można wymienić do 31.08.2021 r.

Za kreacje i produkcje filmów reklamowych w ramach platformy komunikacyjnej „W swoim tempie”  we współpracy z Van Pur odpowiada agencja reklamowa Brasil Warsaw, producent filmowy Wojtek Pałys ( koproducent nominowanego do Złotej Palmy w Cannes filmu "Venus w futrze"), reżyser kinowych hitów Sam Akina ( „Mayday” ), operator Piotr Sobociński, autor zdjęć do wielu uznanych polskich filmów (nominowane do Oscara „Boże Ciało"). Za obsługę social media marki odpowiada Agencja Nie Do Ogarnięcia, a zakup mediów powierzono domowi Mediacom.

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Powiązane tematy:

Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!