Łomża w nowym spocie reklamowym promuje loterię kapslową
- Autor: portalspozywczy.pl/informacja prasowa
- Data: 12-07-2021, 15:50

Aby wziąć udział w promocji, wystarczy kupić piwo Łomża w opakowaniu promocyjnym oraz sprawdzić, czy pod kapslem lub zawleczką znajduje się informacja o nagrodzie. Zwycięskie kapsle i zawleczki można wymieniać na darmowe puszki w ponad 6 000 sklepów w całej Polsce, które biorą udział w akcji. Promocją objęte są Łomża Jasne, Łomża Pils oraz warianty regionalne w butelkach oraz puszkach.
– W ramach pierwszej, ogólnopolskiej loterii dla marki Łomża dajemy szanse na zdobycie nagród, jak również zachęcamy naszych konsumentów do odkrywania Polski w swoim tempie, promując w komunikacji digital niezwykłe zakątki naszego kraju oraz wspierając lokalną turystykę – powiedziała Paulina Grodzińska, dyrektor ds. marketingu Van Pur S.A.
Regulamin loterii jest zamieszczony na www.loterialomza.pl. Loteria trwa od 1 czerwca do końca wakacji. Zwycięskie kapsle oraz zawleczki będzie można wymienić do 31.08.2021 r.
Za kreacje i produkcje filmów reklamowych w ramach platformy komunikacyjnej „W swoim tempie” we współpracy z Van Pur odpowiada agencja reklamowa Brasil Warsaw, producent filmowy Wojtek Pałys ( koproducent nominowanego do Złotej Palmy w Cannes filmu "Venus w futrze"), reżyser kinowych hitów Sam Akina ( „Mayday” ), operator Piotr Sobociński, autor zdjęć do wielu uznanych polskich filmów (nominowane do Oscara „Boże Ciało"). Za obsługę social media marki odpowiada Agencja Nie Do Ogarnięcia, a zakup mediów powierzono domowi Mediacom.
Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
więcej informacji:
Powiązane tematy:
-
Van Pur uspokaja fanów Broka. Kultowe piwo nie zniknie z rynku?
-
Biedronka powraca z piwną promocją 12+12 gratis. Tylko 13 sierpnia
-
Promocja na piwo w Lidlu: 4+4 gratis dziś do końca dnia
-
Jak pandemia i wojna w Ukrainie wpłynęły na produkcję piwa w Polsce?
-
Piwny gigant wznawia produkcję w Ukrainie. To dobra wiadomość także dla Polski
-
Carlsberg Polska wprowadza na rynek piwo Brooklyn
-
Browar Koszalin znika po 150 latach. Van Pur zamyka biznes i zwalnia pracowników
-
Heineken stworzył wyjątkowe sneakersy. W podeszwach płynie piwo
-
Zmiany na rynku piwa. Jak wygląda browar przyszłości?
-
Branża piwna: działamy w pełnym wyzwań i niepewnym otoczeniu
komentarze (0)