Portal Spożywczy - FMCG, handel, rynek spożywczy

×

Subskrybuj newsletter
portalspożywczy.pl

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.

Podaj poprawny adres e-mail
  • Musisz zaznaczyć to pole
Alkohole i używki

Marek Jakubiak: Koncerny niską ceną popsuły wiele swoich marek piw

  • Autor: PM, portalspozywczy.pl
  • Data: 05-11-2014, 13:31
- Koncerny niską ceną popsuły wiele swoich marek. Nie powinny kroczyć tą drogą, choć dla marek z portfolio BRJ to bardzo dobry znak. Dzięki tej strategii, zyskują piwa naturalne, o dobrej jakości, wyrazistym smaku, jakie warzą browary regionalne - mówi serwisowi portalspozywczy.pl, Marek Jakubiak, prezes Grupy Browary Regionalne Jakubiak.
Marek Jakubiak: Koncerny niską ceną popsuły wiele swoich marek piw
Marek Jakubiak, prezes grupy Browary Regionalne Jakubiak; Fot. PTWP

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl

Jak podkreśla, grupa docelowa marek grupy BRJ jest trochę inna niż tanich piw. Jednym z czynników jest cena.

- Jeśli ktoś może i chce kupić za nasze piwo dwie butelki trunków koncernowych, to to właśnie zrobi. Nam nie chodzi o sprzedawanie taniego piwa dla wszystkich. Nasz pomysł na biznes to wychodzenie do klientów ze zróżnicowanym wachlarzem piw do wyboru, tak by każdy znalazł piwo dla siebie - dodaje Marek Jakubiak.

Dalsza część artykułu jest dostępna dla subskrybentów Strefy Premium PortaluSpożywczego.pl lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

komentarze (0)

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Powiązane tematy:

Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!