Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu

Marie Brizard Wine&Spirits: przychody w Polsce w I półr. 2020 spadły niemal o połowę

Grupa Marie Brizard Wine & Spirits osiągnęła w pierwszej połowie 2020 roku przychody ze sprzedaży w wysokości 135,4 mln euro wobec 141,5 mln euro w takim samym okresie 2019 roku roku. Z kolei przychody w Polsce spadły niemal o połowę odpowiednio do 11,8 mln euro z 22,2 mln euro.
  • Autor: Barbara Woźniak, portalspozywczy.pl
  • Data: 30-07-2020, 15:56
Marie Brizard Wine&Spirits: przychody w Polsce w I półr. 2020 spadły niemal o połowę
fot. za en.mbws.com

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl

- W pierwszej połowie roku koncentrowaliśmy się na ochronie naszych pracowników i partnerów, których zdrowie i bezpieczeństwo są priorytetem. Zgodnie z oczekiwaniami, skutki pandemii Covid-19 pogorszyły w drugim kwartale nasz biznses głównych marek. Bezprecedensowy poziom sprzedaży hurtowej znacząco przyczynił się do złagodzenia tego spadku – mówi Andrew Highcock, prezes Marie Brizard Wine & Spirits.

- Zdecydowanie realizujemy nasz plan strategiczny mający na celu przywrócenie rentowności Grupy na stabilnych podstawach. Ogłoszony niedawno plan sprzedaży naszej działalności w Polsce jest w pełni zgodny z tym planem, a jednocześnie nada jej nowy impuls. Makroekonomiczne skutki utrzymującej się niepewności co do globalnej sytuacji zdrowotnej zmuszają nas do zachowania ostrożności co do naszych perspektyw i prognoz biznesowych, niemniej jednak jesteśmy przekonani o trafności naszych strategicznych wyborów – dodaje.

Dalsza część artykułu jest dostępna dla subskrybentów Strefy Premium PortaluSpożywczego.pl lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
  • BB 2020-07-31 08:56:11

    Firma która od lat stoi w miejscu. Brak rozwoju, co jakiś czas zmiany na górze które nic nie zmieniają. Chybiona inwestycja w Łańcucie, gorzelnia oddalona od Fabryki w Starogardzie o 600 km. I wiele innych większych i mniejszych błędów. Zarządzanie na poziomie budki z piwem. Szkoda firmy ...

    Odpowiedz
    • William 2020-09-08 20:19:28

      Ludzi szkoda

      Odpowiedz
  • jacek 2020-07-31 13:23:02

    jak chybiona inwestycja w łańcucie ? :D zalezy dla kogo :) a to ze nigdy tam nie wyprodukuja alkoholu w cenie nawet zblizonej do ceny rynkowej to co ich interesuje ? wazne ze maja swój alkohol :) a ze drozszy niz rynkowy...za 20 lat moze bedzie w cenie rynkowej :D ekonomia nie ma znaczenia dla firm przemyslu spirytusowego w Polsce widocznie :)

    Odpowiedz
  • PH 2020-07-31 20:59:45

    Zdjęcie pod artykułem jak zawsze nieaktualne. Jest już nowa wersja butelki.

    Odpowiedz
    • William 2020-09-08 20:20:35

      Zdjęcie doskonale pasuje do tego jak dewastujecie te firmę od środka

      Odpowiedz

Powiązane tematy:

Masz pytania? Napisz!
premium@portalspozywczy.pl
subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.
Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!