Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Alkohole i używki

Marie Brizard z optymistycznym spojrzeniem na 2016 r.

Grupa Marie Brizard Wine&Spirits (dawna Belvedere) optymistycznie patrzy na rok 2016, mimo że w pierwszym kwartale rynek był dość słaby.

Marie Brizard z optymistycznym spojrzeniem na 2016 r.
Jedną ze sztandarowych marek grupy jest marka Sobieski fot. mbws.com

- Dane, które Grupa ma pod ręką dotyczące rynku spirytusowego sugerują słabe zachowanie w pierwszym kwartale 2016 roku – ocenia grupa w swoim raporcie rocznym.

- Niemniej jednak, marki Grupy nadal wyprzedzają zachowanie rynku, a wprowadzenie głównych marek Grupy w nowych krajach, wprowadzenie nowych produktów, globalny relaunch marki Marie Brizard i marek lokalnych oraz rozkręcenie inwestycji w reklamę powinno umożliwić Grupie kontynuowanie tempa wzrostu w 2016 roku – podaje grupa Marie Brizard.

Grupa Marie Brizard zanotowała w 2015 roku spadek przychodów ze sprzedaży o 0,3 proc. do 451,1 miliona euro, wzrost zysku EBITDA do 11,2 miliona euro z 5,1 mln euro i wzrost zysku netto do 5,8 mln euro z 19,1 mln euro straty rok wcześniej.

Marie Brizard Wine & Spirits jest grupą działającą w sektorze win i alkoholi mocnych, obecną w Europie i w Stanach Zjednoczonych, opartą na silnych spółkach lokalnych.

Grupa posiada i rozwija portfel wiodących marek alkoholi mocnych, a w szczególności Sobieski, Krupnik, William Peel, Marie Brizard i Fruits & Wine.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

wódka RSS ALERT    /    alkohole RSS ALERT    /    rynek wódki w Polsce RSS ALERT    /    Marie Brizard RSS ALERT    /    Marie Brizard Wine & Spirits RSS ALERT    /    branża spirytusowa RSS ALERT

KOMENTARZE (8)

  • anonimus 2016-04-23 13:26:19
    mieli 2 miliony na działania w rynku na 2016 a po akcji z Krupnikiem z kasy sie wystrzelali = propaganda sukcesu - optymizm
  • yły. 2016-04-24 14:50:02
    Po tym s.c razem z j.g. rozwalili dział sprzedaży to musiało się tak skończyć.
  • ostry 2016-04-24 23:42:37
    Nie dziwię się że patrzą z optymizmem w przyszłość , 500 zł na dziecko zrobi swoje
  • ała 2016-04-25 11:32:29
    Propaganda sukcesu. Rynek ich zweryfikuje,gdyby nie Krupnik juz ich by nie bylo.
  • i czeka i czeka i czeka... 2016-04-25 12:59:37
    wystrzelili nie wystrzelili ale mają rynek a reszta ma problemy np stock. Juz nie jeden czekał aż sie np zubrówka wykolei i wystrzeli z kasy, a dalej są. To niech konkurencja czeka...

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 18.234.255.5
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!