Marka Žatecký startuje z kampanią „Chmielowe Mistrzostwa Świata”
Marka Žatecký Světlý Ležák startuje 8 lutego z nową kampanią reklamową pod hasłem „Chmielowe Mistrzostwa Świata”.

W dwóch pełnych humoru spotach nagranych w miasteczku Žatec w Czechach oglądamy niezwykłe konkurencje. Ich zwycięzcy świętują radosnym „Ža, Ža, Žatecky!” – tradycyjną formą czeskiego toastu, 2-krotnie uderzając w stół.
Nowe 30-sekundowe spoty, podobnie jak poprzednie, były nagrywane w miasteczku Žatec, z którego pochodzi żatecki chmiel. Ich reżyserem jest Czech Roman Valent. Reklamy będą prezentowane od 8 lutego w głównych i tematycznych kanałach telewizji ogólnopolskiej. Za ich kreację odpowiada agencja interaktywna Brainbox. Produkcją zajął się dom produkcyjny Papaya, a zakupem mediów dom mediowy Initiative.


Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.