Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu

Marka Ballantine’s Finest w limitowanej, czarno-białej odsłonie

  • Autor: portalspozywczy.pl/informacja prasowa
  • Data: 10-05-2021, 11:57
Marka wprowadza limitowaną edycję butelki kultowego Ballantine’s Finest, pozostawiając znany i lubiany smak. W ramach kontynuacji kampanii “Tak to Robię” 10 maja na sklepowe półki trafiła całkowicie odmieniona butelka Ballantine’s Finest.
Marka Ballantine’s Finest w limitowanej, czarno-białej odsłonie
Marka wprowadza limitowaną edycję butelki kultowego Ballantine’s Finest, fot. materiały prasowe

Za projekt odpowiada rozpoznawalny kalifornijski artysta - Joshua Vides. Butelka będzie dostępna w limitowanych ilościach, w sklepach na terenie całej Polski od początku maja, aż do wyczerpania zapasów. Jedyne co pozostało bez zmian, to charakterystyczny dla marki kształt i znany wszystkim smak Ballantine’s Finest.

Wprowadzeniu nowej edycji opakowania na rynek towarzyszyć będą liczne działania niestandardowe, medialne oraz akcje z influencerami. Jest to element kampanii globalnej, zaadaptowany na rynek Polski. Markę wspiera komunikacyjnie agencja VMLY&R, za działania specjalne i PR-owe odpowiada newonce.media, a za część aktywacyjną agencja Look-up.

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl

Rekomendowana cena butelki to 52,99.

Kampanię wspierającą premierę butelki będzie można śledzić na oficjalnych profilach marki Ballantine’s: Facebook oraz Instagram, a także u partnera medialnego: newonce.media. 

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Powiązane tematy:

Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!