Partnerzy portalu partner portalu partner portalu
Alkohole i używki

Marka Campari ogłosiła zwycięzców Campari Academy 2018

Campari, legendarna włoska marka, ogłosiła zwycięzców trzeciej edycji konkursu barmańskiego Campari Academy. W tym roku najwyższe laury zdobyli Filip Wieczorek i Sara Kowalczyk, reprezentanci lokali z Krakowa.

Marka Campari ogłosiła zwycięzców Campari Academy 2018
fot. materiały prasowe

Wpisując się w trendy powrotu do klasycznych koktajli oraz rosnącej popularności aperitifów, Campari już od trzech lat organizuje w Polsce konkurs pod nazwą Campari Academy. Ogólnopolskie wydarzenie z roku na rok gromadzi coraz większe grono młodych adeptów sztuki miksologii. Do finału tegorocznej edycji wybranych zostało 30 barmanów i barmanek. Stanęli oni przed nie lada zadaniem – mieli stworzyć i zaprezentować własną wersję klasycznego koktajlu Negroni. Będący legendarnym połączeniem składników, oryginalny przepis na ten koktajl ma już prawie 100 lat, a mimo to cieszy się niesłabnącą popularnością wśród barmanów i konsumentów.

- Dostaliśmy wiele ciekawych zgłoszeń. Twisty tworzone przez finalistów, bazujące na tradycyjnym i nieśmiertelnym Negroni, były skomponowane z wielu niebanalnych składników. Ich testowanie przyniosło nam mnóstwo radości i dumy z możliwości polskiej sceny barmańskiej, która rośnie w siłę – mówi Rafał Nawrot, Brand Ambasador marki Campari.

Zwycięzcy Campari Academy rywalizowali ze sobą w dwóch kategoriach dotyczących promocji i sprzedaży. Pierwsza premiowała najlepszą formę promocji własnego drinka – jej kreatywność i angażowanie konsumentów, druga natomiast miała na celu uhonorowanie koktajli, których sprzedaż była najwyższa. Laureatem obu kategorii został Filip Wieczorek, na co dzień pracujący w krakowskim cocktail-barze Czeczotka, drugie miejsca zajęła za to Sara Kowalczyk z lokalu Z ust do ust, również z Krakowa. Główną nagrodą w konkursie jest wycieczka do Mediolanu dla obojga zwycięzców. Filip i Sara będą mieli okazję zwiedzić Campari Academy i inne miejsca ściśle związane z bogatą historią Campari.

Nazwa konkursu Campari Academy odnosi się wprost do barmańskiego dziedzictwa marki. Akademia Campari jest, utworzonym w 2012 roku przez Gruppo Campari, miejscem szkoleń dla profesjonalistów. Zlokalizowane jest w głównej siedzibie firmy, w Sesto San Giovanni. Celem Akademii Campari jest wspieranie barmanów z całego świata w ich dalszym rozwoju – taki cel postawili sobie również organizatorzy polskiego konkursu pod tą samą nazwą.

Campari to współczesny, przyciągający uwagę klasyk. Przepis, który pozostaje niezmieniony, powstał w Novarze w 1860 r. i jest podstawą kilku najbardziej znanych na świecie koktajli. Campari to napój alkoholowy uzyskiwany z naparu z gorzkich ziół, aromatycznych roślin oraz owoców zmieszanych z alkoholem i wodą. Dzięki żywemu, czerwonemu kolorowi, intensywnym aromatom i inspirującemu smakowi Campari stanowi od zawsze synonim intrygującej przyjemności, rozwijającej się w urzekające smakowe doświadczenie. Wartości te uczyniły markę Campari sławną na całym świecie jako symbol pełnego pasji włoskiego stylu i doskonałości.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

alkohole RSS ALERT    /    koktajle RSS ALERT    /    aperitif RSS ALERT    /    CEDC RSS ALERT    /    Campari RSS ALERT    /    konkurs Campari Academy RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.231.167.166
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!