Partner portalu
partner portalu
Alkohole i używki

Marka Campari świętuje stulecie koktajlu Negroni i inauguruje tegoroczną odsłonę Negroni Week

Siódma odsłona międzynarodowej inicjatywy Campari trwać będzie od 24 do 30 czerwca 2019 r. W jej ramach lokale na całym świecie będą promować koktajl Negroni bazujący na włoskim aperitifie, jednocześnie angażując się w zbieranie środków na wybrane cele dobroczynne.

Marka Campari świętuje stulecie koktajlu Negroni i inauguruje tegoroczną odsłonę Negroni Week
fot. materiały prasowe

Campari po raz kolejny rozpoczyna Negroni Week, którego celem jest celebracja legendarnego i historycznego koktajlu Negroni. Negroni Week jest międzynarodową inicjatywą charytatywną, która potrwa od 24 do 30 czerwca w barach, restauracjach i punktach sprzedaży detalicznej na całym świecie, przekazując moc fundraisingu w ręce barmanów, ich barów oraz fanów Negroni w intencji zbiórki na ponad 40 celów charytatywnych. W tym roku Negroni Week ma doniosły charakter - 2019 r. to setna rocznica powstania drinka bazującego na Campari – Negroni.

Uroczysty start świętowania tegorocznej odsłony Negroni Week będzie mieć miejsce 24 czerwca we Florencji. To właśnie w tym mieście, w Caffé Cassoni, sto lat temu po raz pierwszy przyrządzono Negroni. Hrabia Camillo Negroni poprosił barmana Fosco Scarcelliego, by ten podał mu mocniejszą wersję jego ulubionego koktajlu, Americano, zastępując wodę sodową odrobiną ginu. Scarselli udekorował dodatkowo szklankę plasterkiem pomarańczy (zamiast cytryny) i w ten sposób narodziło się Negroni. 

 Negroni Week został po raz pierwszy zorganizowany w 2013 r. - wzięło w nim wówczas udział około stu barów. W ubiegłym roku w wydarzeniu uczestniczyło niemal 10 tys. lokali w 87 krajach, w tym w Polsce. Zebrano w sumie prawie 600 tys. USD na wybrane cele dobroczynne, dzięki czemu kwota zebrana od początku istnienia inicjatywy przekroczyła już 2 mln USD.

W tym roku atrakcje zorganizowane w ramach Negroni Week ponownie skupią się wokół sesji barmańskich w lokalach. Organizować je będą najlepsi na świecie przedstawiciele świata miksologii, w tym tzw. „red hands”, czyli barmani, którzy wzięli udział w zorganizowanej na początku tego roku kampanii Campari Red Diaries. W ramach tych sesji podawane będzie klasyczne Negroni oraz różne jego wariacje, pokazujące uniwersalność Campari, jako głównego składnika tego koktajlu.

Campari to współczesny klasyk. Receptura, która pozostaje niezmieniona, powstała w Novarze w 1860 r. i jest podstawą kilku najbardziej znanych na świecie koktajli. Campari to napój alkoholowy uzyskiwany z naparu z gorzkich ziół, aromatycznych roślin oraz owoców zmieszanych z alkoholem i wodą. 

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Campari RSS ALERT    /    CEDC RSS ALERT    /    alkohole mocne RSS ALERT    /    Negroni Week RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 34.200.222.93
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!