Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Alkohole i używki

Marka Desperados wprowadza nowy wariant smakowy

Niskoalkoholowy wariant Desperados Strawberry Margarita 3% dołączył do portfolio jednego z liderów polskiego rynku piw smakowych. Smak inspirowany popularnym imprezowym drinkiem jest 6. wariantem w ofercie marki.

Marka Desperados wprowadza nowy wariant smakowy
Niskoalkoholowy wariant Desperados Strawberry Margarita 3% dołączył do portfolio marki fot. materiały prasowe

Autor: portalspozywczy.pl/informacja prasowa
Data: 03-03-2021, 12:32

Rozbudowując portfolio o kolejne warianty, Desperados kieruje ofertę do szerokiej grupy dorosłych konsumentów. Tegoroczna nowość to drugi wariant niskoalkoholowy (obok Desperadosa Lime 3%), który pozwala marce sięgać do okazji w innych niż dotąd porach.

- Desperados Strawberry Margarita 3% został stworzony specjalnie dla konsumentów w Polsce. W badaniach poprzedzających wprowadzenie go na rynek, zdecydowana większość respondentów uznała ten wariant za atrakcyjny i pasujący do marki. Wierzymy, że nasza nowość przypadnie do gustu dotychczasowym odbiorcom Desperadosa, ale także przyniesie marce wiele nowych fanek i fanów - mówi Anna Owczarska, Senior Brand Manager Desperadosa w Grupie Żywiec.

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl

Desperados wszedł do sprzedaży pod koniec lutego i dostępny jest w całej Polsce. Znaleźć go można na półce piw smakowych w butelkach 400 ml, puszce 500 ml oraz opakowaniach zbiorczych: 3 x butelka 400 ml i 4 x puszka 500 ml.

Wprowadzeniu nowości towarzyszyć będzie kampania w digitalu i social mediach, a także materiały promocyjne w punktach sprzedaży. Desperados w komunikacji niezmiennie wychodzi poza schemat i tym razem oddaje projektowanie swoich reklam młodym artystom z całego świata. Jedną z kreacji dla nowości przygotował plakacista, ilustrator i grafik, 36 letni Krzysztof Kuki Iwański. Artysta jest autorem m.in. plakatów do spektakli teatralnym, koncertów i festiwali muzycznych.

Za działania ATL odpowiedzialna jest agencja LVOV. Komunikację digital i w social mediach dla marki Desperados prowadzi agencja VMLY&R. Wsparcie PR zapewnia Big Names. Media zaplanował i zakupił dom mediowy Starcom.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

piwo RSS ALERT    /    piwa smakowe RSS ALERT    /    Desperados RSS ALERT    /    piwo Desperados RSS ALERT    /    branża piwna RSS ALERT    /    Grupa Żywiec SA RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 66.249.66.137
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!