Portal Spożywczy - FMCG, handel, rynek spożywczy

Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
Alkohole i używki

Marka Królewskie przedłuża sponsoring Legii Warszawa

  • Autor: portalspozywczy.pl/informacja prasowa
  • Data: 20-08-2020, 09:58
Piwo Królewskie i Legia Warszawa kontynuują współpracę zapoczątkowaną w 2004 r. Przedstawiciele mistrzowskiej drużyny i najbardziej warszawskiej marki piwnej podpisali umowę sponsoringową na kolejne trzy sezony.
Marka Królewskie przedłuża sponsoring Legii Warszawa
fot. grupazywiec.pl

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl

Marka Królewskie już od 16 lat związana jest z klubem piłkarskim Legia Warszawa. To naturalna współpraca dwóch warszawskich symboli, bez których trudno wyobrazić sobie stolicę: piwa o warszawskich korzeniach, lidera sprzedaży na lokalnym rynku oraz klubu piłkarskiego, który zdobył w tym roku 14. w historii tytuł mistrza Polski. Taka długoletnia współpraca z jednym sponsorem to rzadki w polskim sporcie przykład stabilnego i efektywnego dla obu stron partnerstwa.

- Sponsoring warszawskiego Klubu jest częścią długofalowej strategii marki i będzie kontynuowany przez kolejne trzy lata. W ramach współpracy marka obecna jest na stadionie, na koszulkach piłkarzy i wśród kibiców – mówi Katarzyna Malczewska-Błaszczuk, dyrektor marketingu Grupy Żywiec, właściciela marki Królewskie.

Dalsza część artykułu jest dostępna dla subskrybentów Strefy Premium PortaluSpożywczego.pl lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

komentarze (0)

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Powiązane tematy:

Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!