Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu

Marka Martini z nową kampanią - No Martini No Party!

  • Autor: portalspozywczy.pl/pr
  • Data: 30-11-2018, 14:40
Martini, jedna z najbardziej znanych marek alkoholowych na świecie, startuje z nową kampanią. Kampania No Martini No Party to szereg aktywacji, które mają podkreślić najważniejszy przekaz – bez Martini impreza się nie liczy.
Marka Martini z nową kampanią - No Martini No Party!
fot. materiały prasowe

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl

Martini poprzez obecność w ważnych momentach w życiu, zachęca do wspólnego świętowania wyjątkowych chwil. Włoska radość życia i towarzyszące jej toasty najlepiej smakują wzniesione oryginalnym smakiem bąbelków Martini Asti.

Najbliższą okazją do spotkania będzie pokaz Dawida Wolińskiego oraz zaplanowana zaraz po nim impreza pod hasłem No Martini No Party. Projektant mody od lat związany z marką stworzył wyjątkową kolekcję inspirowaną stylem Martini. Obecnie na instagramowym profilu Dawida Wolińskiego trwa konkurs, w którym do wygrania są zaproszenia na pokaz oraz imprezę No Martini No Party, a także wyjątkowa sukienka na karnawał projektu artysty.

Dalsza część artykułu jest dostępna dla subskrybentów Strefy Premium PortaluSpożywczego.pl lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Powiązane tematy:

Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!