Marka Ostoya kontynuuje współpracę z Marcinem Dorocińskim i program „Ostoya dla wilków”
- Autor: portalspozywczy.pl/pr
- Data: 10-10-2017, 11:40

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl
Od 2016 roku marka Ostoya wspiera program ochrony wilka bieszczadzkiego prowadzony przez WWF Polska. Łącznikiem wizerunkowym jest tożsamość produktu, jego pochodzenie oraz związek z naturą. Bieszczady, będące częścią Karpat, są jedną z najważniejszych ostoi zagrożonego gatunku, a jednocześnie miejscem narodzin wódki Ostoya. Do jej produkcji wykorzystywana jest pszenica wyłącznie z regionu Bieszczad, ostoi dzikiej natury.
Nieprzypadkowy jest także wybór ambasadora kampanii. Znany z działań na rzecz przyrody i zwierząt Marcin Dorociński przede wszystkim wybiera projekty o profilu społecznym i ekologicznym. Ostoya w specjalnych opakowaniach z wizerunkiem jej ambasadora oraz kluczowymi informacjami o programie ochrony wilków dostępna będzie do wyczerpania zapasów. Akcja dotyczy butelek o pojemności 700 ml.
komentarze (0)