Marka Ostoya z autorską zimową edycją limitowaną
- Autor: portalspozywczy.pl/pr
- Data: 08-11-2017, 14:45

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl
Premiera zimowej edycji wsparta jest kampanią promującą w prasie o zamkniętej dystrybucji oraz reklamą handlową.
Ostoya to polska wódka z kategorii top premium, którą wyróżnia lokalne pochodzenie - rodzi się tylko w jednej, lokalnej gorzelni, a surowiec pozyskiwany jest wyłącznie z upraw pszenicy pochodzących od wybranych rolników z rejonu Bieszczad.
- Okres świąteczno-karnawałowy to szczyt sezonu sprzedażowego napojów wysokoprocentowych. Dwa główne cele zakupowe w tym czasie to świąteczne prezenty i celebracja nowego roku. Limitowana edycja zimowej butelki wódki Ostoya to oryginalna propozycja odpowiednia na obie te okazje – mówi Karol Krekora, Senior Brand Manager odpowiedzialny za markę Ostoya w Wyborowa Pernod Ricard.
komentarze (1)
Nie lepiej napic sie zwykłego Perlaz? Tanio przyjemnie smacznie
Odpowiedz