Marka piwa EB zaczyna nową historię, zmienia wizerunek i logo
- Autor: portalspozywczy.pl/pr
- Data: 28-06-2017, 15:58

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl
- Zapraszamy ponownie do świata młodych dorosłych ludzi, którzy cieszą się każdą chwilą, inspirują, chcą mieć jak najwięcej przyjemności i dzielą się doświadczeniami ze swoimi bliskimi. Jeszcze niczego nie muszą, a mogą wszystko. Nie brakuje im odwagi ani pasji. Myślą, o tym co będzie, ale przede wszystkim – są tu i teraz. I czerpią z tego prawdziwą radość. Dla nich TYMCZASEM jest najważniejsze. To najlepszy moment, aby doświadczać, poznawać siebie, swoje możliwości i pragnienia – podkreśla w komunikacie Grupa Żywiec.
- Marka EB stworzyła ideę TYMCZASEM, czasu pomiędzy młodością, a dojrzałością. Idea ta wspiera i inspiruje młodych ludzi, którzy jak nikt inny potrafią cieszyć się chwilą, szukać doświadczeń, eksperymentować. EB chce pokazać, że ten unikalny okres życia ma wyjątkowe znaczenie – mówi Igor Zajda, Brand Manager marki EB.
komentarze (7)
szkoda trochę, to tak jakby znowu zniknęło z rynku.
OdpowiedzEB dobre do wymoczenia nog bo do picia to cos sie nienadaje nastepne szczochy na rynku
OdpowiedzMasz pojecie o Piwie jak mucha o locie w kosmos. Najlepsze Piwo na rynku!
OdpowiedzDarmowy pomysł na kampanię kierowaną do gimbusów - \"naEBka\".
OdpowiedzPiwo tymczasowe — etykieta zastępcza.
OdpowiedzPucha może fajna, ale piwo w środku kiepskie ....
Odpowiedz