Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu

Marka piwa EB zaczyna nową historię, zmienia wizerunek i logo

  • Autor: portalspozywczy.pl/pr
  • Data: 28-06-2017, 15:58
Piwo EB zaczyna nową historię. W ciągu dwóch lat od powrotu na rynek, nawiązując do sentymentu i nostalgii lat 90-tych, marka EB zdobyła uznanie nie tylko wśród konsumentów, którzy pamiętają to piwo z tamtych czasów, ale też pozyskała nowych. Specjalnie z myślą o nich, EB przedstawia nowe otwarcie. Podobnie jak wtedy, gdy po raz pierwszy pojawiła się na rynku, marka będzie inna, młoda, wyróżni się odważną komunikacją i przełamie schematy. Hasłem przewodnim jest „TYMCZASEM EB”.
Marka piwa EB zaczyna nową historię, zmienia wizerunek i logo
fot. Grupa Żywiec

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl

- Zapraszamy ponownie do świata młodych dorosłych ludzi, którzy cieszą się każdą chwilą, inspirują, chcą mieć jak najwięcej przyjemności i dzielą się doświadczeniami ze swoimi bliskimi. Jeszcze niczego nie muszą, a mogą wszystko. Nie brakuje im odwagi ani pasji. Myślą, o tym co będzie, ale przede wszystkim – są tu i teraz. I czerpią z tego prawdziwą radość. Dla nich TYMCZASEM jest najważniejsze. To najlepszy moment, aby doświadczać, poznawać siebie, swoje możliwości i pragnienia – podkreśla w komunikacie Grupa Żywiec.

- Marka EB stworzyła ideę TYMCZASEM, czasu pomiędzy młodością, a dojrzałością. Idea ta wspiera i inspiruje młodych ludzi, którzy jak nikt inny potrafią cieszyć się chwilą, szukać doświadczeń, eksperymentować. EB chce pokazać, że ten unikalny okres życia ma wyjątkowe znaczenie – mówi Igor Zajda, Brand Manager marki EB.

Dalsza część artykułu jest dostępna dla subskrybentów Strefy Premium PortaluSpożywczego.pl lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
  • dsdfsds 2017-06-29 08:43:50

    szkoda trochę, to tak jakby znowu zniknęło z rynku.

    Odpowiedz
  • goscisko 2017-06-30 16:01:29

    EB dobre do wymoczenia nog bo do picia to cos sie nienadaje nastepne szczochy na rynku

    Odpowiedz
    • Pablo 2019-06-14 22:30:11

      Masz pojecie o Piwie jak mucha o locie w kosmos. Najlepsze Piwo na rynku!

      Odpowiedz
  • zniesmaczon 2017-07-03 09:51:20

    Darmowy pomysł na kampanię kierowaną do gimbusów - \"naEBka\".

    Odpowiedz
  • kreAktywny 2017-07-04 15:13:52

    Piwo tymczasowe — etykieta zastępcza.

    Odpowiedz
  • Ola 2017-07-08 11:36:28

    Pucha może fajna, ale piwo w środku kiepskie ....

    Odpowiedz

Powiązane tematy:

Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!