Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Alkohole i używki

Marka Tatra rusza z loterią

1 lutego rusza tegoroczna edycja loterii promocyjnej marki Tatra. Akcja wspierana będzie kampanią telewizyjną, działaniami w Internecie oraz w punktach sprzedaży. W tym roku po raz pierwszy w historii nagrodami w loterii Tatry będą nowoczesne telewizory marki LG z technologią 4K UHD, wielkości 55 cali i aplikacjami smart TV. Nie zabraknie też wygranej w postaci piw Tatra.

Marka Tatra rusza z loterią
fot. materiały prasowe

Pod kapslami butelek i zawleczkami puszek konsumenci piwa Tatra Jasne Pełne i Tatra Mocne mogą znaleźć napisy informujące o zdobyciu nagrody w postaci telewizora lub piwa. Telewizory można będzie odebrać po rejestracji zwycięskiego kapsla lub zawleczki na stronie marki, a piwo w specjalnie oznaczonych sklepach biorących udział w akcji.

Loteria otrzyma silne wsparcie – kampanię telewizyjną, działania w mediach społecznościowych oraz szerokie wsparcie w punktach sprzedaży. Butelki i puszki Tatry zostały odświeżone i grafiką nawiązują do loterii. Promocja rozpoczyna się 1 lutego 2021 r. i potrwa do 31 sierpnia 2021 r. Regulamin i lista sklepów biorących udział w loterii na stronie marki.

Za kreację oraz komunikację ATL odpowiada Heart&Brain. Działania digital i media społecznościowe marki prowadzi agencja GoldenSubmarine. Projekty opakowań przygotowała Agencja Global Shopper Marketing, która jest odpowiedzialna również za działania BTL. Kampanie dla marki planuje i kupuje dom mediowy Starcom. Organizatorem loterii jest agencja G3.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

piwo RSS ALERT    /    Tatra RSS ALERT    /    piwo Tatra RSS ALERT    /    Grupa Żywiec SA RSS ALERT    /    browary RSS ALERT    /    branża piwna RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.237.71.247
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!