Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Alkohole i używki

Marka Żywiec pracuje nad nową formułą Męskiego Grania

Za nami dziesięć edycji trasy Męskie Granie, podczas których wystąpiły dziesiątki artystów, a tysiące fanów najlepszej polskiej muzyki bawiły się pod sceną. Ze względu na panującą wciąż epidemię koronawirusa, organizatorzy podjęli bardzo trudną decyzję o rezygnacji z trasy w standardowej formule. Marka Żywiec, sponsor wydarzenia wraz z organizatorem trasy agencją Live, pracuje nad zmianą formy projektu.

Marka Żywiec pracuje nad nową formułą Męskiego Grania
fot. materiały prasowe

– Jest nam bardzo przykro, że w tym roku nie będziemy mogli spotkać się na trasie ze wspaniałymi polskimi artystami i naszą fantastyczną publicznością – mówi Dorota Nowakowska, kierownik marki Żywiec. – Przez ostatnie dziesięć lat projekt był dla nas nieodłączną częścią każdych wakacji. Niestety, ze względu na pandemię koronawirusa, tegoroczna trasa nie może się odbyć w tradycyjnej formie. Pracujemy jednak nad rozwiązaniami, które z pewnością nie rozczarują fanów Męskiego Grania – dodaje Nowakowska.

Szczegółowe informacje dotyczące trasy Męskie Granie 2020 zostaną ujawnione na początku czerwca na Facebooku Męskiego Grania.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Męskie Granie RSS ALERT    /    Żywiec RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 18.208.132.33
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!