Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu

Menadżer Łomży: Rewolucja piw ciekawych staje się udziałem nie tylko regionalnych browarów

  • Autor: PM, portalspozywczy.pl
  • Data: 24-05-2013, 11:23
- Zmiana preferencji konsumentów piwa w kierunku produktów ciekawych, innych niż marki masowe to nie tylko moda, ale i dłuższy trend obserwowany zresztą na wielu dojrzałych rynkach piwnych, a takim staje się Polska - mówi serwisowi portalspozywczy.pl, Maciej Ładwiński, Senior Brand Manager marki Łomża, Van Pur.
Menadżer Łomży: Rewolucja piw ciekawych staje się udziałem nie tylko regionalnych browarów
"Każda duża marka masowa w Polsce była kiedyś regionalną" - mówi Maciej Ładwiński.

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl

Po latach niepodzielnego królowania na naszym rynku klasycznych piw jasnych Polacy otworzyli się na piwne nowości. - Sam trend jednak także ewoluuje, przechodząc kolejne fazy. Modę na piwa ciekawe w Polsce zapoczątkowały piwa niepasteryzowane, po nich popularność zyskały piwa miodowe oraz inne bardziej niszowe rodzaje złotego trunku, a w 2012 r. na polski rynek przebojem wdarły się piwa z lemoniadą - mówi Maciej Ładwiński.

Jak przyznaje, o tym, że trend na piwa ciekawe należy traktować jako zjawisko trwałe, a nie chwilową modę dobrze świadczy fakt, że najwięksi gracze, którzy żyjąc z produktów masowych początkowo w mniejszym stopniu interesowali się kategoriami bardziej niszowymi, od ponad dwóch lat różnicują swoje portfolio wprowadzając na rynek ciekawe produkty. - Tym samym postępująca w Polsce rewolucja piw ciekawych staje się udziałem już nie tylko mniejszych regionalnych browarów - dodaje.

Dalsza część artykułu jest dostępna dla subskrybentów Strefy Premium PortaluSpożywczego.pl lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
  • Jakub 2013-05-24 14:56:10

    Niech Pan z artykułu, lepiej dowie się, czym jest "terroir" i z czego, bierze się regionalność. Łomża, Perła, ba, większość piw w Polsce, nie spełnia żadnego warunku, bycia piwem regionalnym, z bardzo prostego powodu - nie ma tym, żadnego "terroir". No, chyba, że zwykłą wodę z kranu uznać za coś wyjątkowego i niepowtarzalnego, typowego dla miejsca jej pozyskiwania.

    Odpowiedz

Powiązane tematy:

Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!