Napój piwny Garage z pierwszą telewizyjną kampanią reklamową
Marka Seth & Riley’s Garage rozpoczęła pierwszą telewizyjną kampanię reklamową. S&R Garage to napój piwny inspirowany tradycyjną lemoniadą z „hardo” wyciśniętą orzeźwiającą cytryną.

Powiązane tematy:
– W spocie w obrazowy sposób wyjaśniamy, że Seth & Riley’s Garage to orzeźwiające połączenie cytryny z piwem, najlepiej jeśli podawane na lodzie – mówi Anna Włodkowska, Junior Brand Manager marki Garage w Carlsberg Polska.
S&R Garage to piwo z „hardo” wyciśniętą cytryną o zawartości alkoholu 4,6% obj., dostępne w butelkach o pojemności 0,44l.
Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl
Spot reklamowy przygotowała belgijska agencja Duval Guillaume, za adaptację kampanii na polski rynek odpowiada agencja kreatywna Kamikaze i Work and Fun, a za obsługę kreatywną – agencja Na-Ty. Zakupem mediów zajął się dom mediowy Initiative Media. Spot emitowany jest w ogólnopolskich kanałach telewizyjnych, kanałach tematycznych oraz na platformach VOD. Dodatkowo w planach marki są aktywności w digitalu i mediach społecznościowych.


Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.